تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۱۳۸۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سؤال از وزیر اقتصاد درباره شرکت هپکو اعلام وصول شد

می متالز - سؤال از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره واگذاری شرکت هپکو اعلام وصول شد.
سؤال از وزیر اقتصاد درباره شرکت هپکو اعلام وصول شد

به گزارش می متالز، سؤال ملی 21 نماینده مجلس از وزیر اقتصاد درباره عدم اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای استیفای حقوق دولت و خلع ید سهامداران عمده شرکت هپکو اراک اعلام وصول شد.

محمد علی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز سه‌شنبه21 فروردین، 3 مورد وصول به این هیأت رئیسه را قرائت کرد.

بر این اساس، سوال ملی مهدی مقدسی نماینده اراک و 20 تن از نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد درباره عدم اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای استیفای حقوق دولت و خلع ید سهامداران عمده شرکت هپکو اراک اعلام وصول شد.

همچنین طرح اجرای اصل 27 قانون اساسی و لایحه تمدید اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد نیز از سوی هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

گفتنی است واگذاری شرکت تولید تجهیزات سنگین - هپکو یکی از واگذاری های پرحاشیه سازمان خصوصی سازی در سالهای گذشته بوده است که مدیران این سازمان در این رابطه معتقدند عمده مشکلات مربوط به این شرکت ناشی از بدهی های سنگین بانکی است که در طی سالیان گذشته بوجود آمده و سازمان خصوصی سازی همه تلاش و همت خود را در خصوص حل و فصل کردن این مشکل با استفاده از روشهایی چون تهاتر و سایر روشهای در دست بررسی، در حال انجام دارد.

عناوین برگزیده