تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۱۳۹۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی:

نوسازی و بازسازی نیاز امروز کشور است/ باید بخشی از هزینه‌های تولید را به کمک بهره وری کاهش دهیم

می متالز - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی نوسازی، بازسازی و تکنولوژی صنعتی را اولویت مهم و نیاز اصلی کشور دانست و گفت: باید بتوانیم بخشی از هزینه های تولید خود را به کمک بهره وری کاهش دهیم.
نوسازی و بازسازی نیاز امروز کشور است/ باید بخشی از هزینه‌های تولید را به کمک بهره وری کاهش دهیم

به گزارش می متالز، صادق نجفی در برنامه تلویزیونی تیتر امشب، یادآور شد: صنایع کوچک از نظر ساختاری و نیز از نظر تکنولوژی کوچک هستند و درست به همین دلیل نمی توانند تولیدات باکیفیت، رقابتی و انبوه داشته باشند، اما با این حال هم می توان بخشی از این بهره وری را با آموزش به روز کرد.

وی افزود: برای بالابردن بهره وری باید از فارغ التحصیلان دانشگاهی، کارورز جذب کرد تا آنها با دانشی که دارند، تخصص خود را در تکنولوژی های روز به کار بگیرند.

نجفی ادامه داد: نوسازی و بازسازی و تکنولوژی نیاز امروز کشور است و به همین دلیل اولویت اصلی ما نیز به حساب می آید.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تصریح کرد: امروز در دنیا کسی تولیدات خود را انبار نمی کند بلکه از طریق شبکه های خود به بازار تزریق می کند. حال ما نیز باید بتوانیم بخشی از هزینه های تولید خود را به کمک بهره وری کاهش دهیم.

نجفی افزود: ما در شرایط موجود جوانانی داریم که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند بنابراین باید از این پتانسیل استفاده کنیم موضوعی که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار داده ایم.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده