تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۱۸۲۰
کد خبر: ۱۴۵۸۲

هلدینگ فجر به دنبال توسعه حمل و نقل در بخش معدن

می متالز - مدیر عامل هلدینگ فجر، درباره عمده فعالیت های این هلدینگ گفت: هلدینگ فجر یکی از مجموعه های فعال در حوزه معدن است که توانسته گام های بسیار خوبی را در توسعه این بخش و اشتغال زایی بردارد.
هلدینگ فجر به دنبال توسعه حمل و نقل در بخش معدن

به گزارش می متالز، اسماعیل حسن زاده اظهار کرد: گروه شرکت های فجـر یکی از سـاختارهای اقتصادی فعال در کشور است که توانسته به اهداف بلند خود با ریسک پذیری و سرمایه گذاری مناسب در بخش صادرات غیر نفتی دست یابد و تاکنون بیش از 20 شرکت فعال در زمینه های حمل و نقل، اکتشاف و بهره برداری معادن، صادرات غیرنفتی، نفت و گاز، راه سازی، تولید کاشی و... در زیر مجموعه این گروه قرار گرفته است  که در حوزه های تخصصی خود سرآمد هستند.
وی ادامه داد: گروه فجر با هدف تبدیل شدن به قطب بزرگ حمل و نقل جاده ای و کسب سهم حداکثری از بازار حمل و نقل کشور و منطقه و مدیریت ناوگان خودمالکی در زیر بخش جاده ای، ‌به سرمایه گذاری در این صنعت و احداث شرکت های اقماری اقدام کرد . از جمله این شرکت ها می توان به شرکت حمل و نقل ترکیبی سنگان – مکران شرق است.
به گفته حسن زاده، حمل و نقل چند وجهی سنگان، مکران شرق در راستای رفع مشکلات و کاستی های حمل و نقل داخلی کشور و بطور خاص در پهنه صنعتی- معدنی سنگان شروع به فعالیت کرد. با توجه به اینکه ظرفیت تولید 23.5 میلیون تن محصول فرآوری شده سنگ آهن شامل کنسانتره و گندله و ضرورت حمل آنها و تامین خوراک اولیه صنعت فولاد و پشتوانه ای در راستای افزایش بهره وری و تولیدات داخلی فولاد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، شرکت فعالیت خود را آغاز کرد تا محصول فرآوری شده را به کارخانه های فولادی مورد نیاز حمل کند.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده