تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۱۴۶۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته چهارم اردیبهشت ماه رقم خورد؛

معامله ۵۹۴ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

می متالز - طی هفته منتهی به ۲۷ اردیبهشت ماه، حدود ۵۹۴ هزار و ۳۲۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۳ هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
معامله ۵۹۴ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۷۶ هزار و ۶۷۳ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار، ۶۵ هزار و ۸۷۳ تن فولاد، ۴ هزار و ۱۶۰ تن مس ، ۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۴ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۹ هزار و ۸۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۹ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۵۳ هزار و ۴۳ تن قیر، ۶۵ هزار و ۸۷۵ تن مواد پلیمری، ۱۳۲ هزار و ۶۸۰ تن وکیوم باتوم، ۲۲ هزار و ۲۲۰ تن لوب کات، ۳۱ هزار و ۳۵۶ تن مواد شیمیایی، ۱۲ هزار و ۴۵۰ تن گوگرد، ۶۴۸ تن عایق رطوبتی، ۴ هزار تن سلاپس واکس و ۲۱ هزار و ۵۷۲ تن روغن خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۸ هزار و ۵۰۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۹۶ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۵ هزار و ۷۰۰ تن گندم، ۶۴ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۲ هزار و ۳۷۵ تن شکر و ۱۰۰ تن روغن خام و ۲۷۰ تن خرما مشاهده شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته میزبان دادوستد ۵ هزار و ۸۰۰ تن محصول کشاورزی و ۵۱۰ تن ضایعات فلزی بود.

عناوین برگزیده