تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۱۴۶۵۹
سرویس خبر : انرژی
مهندس افضلی معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان:

تامین آب با جدیت انجام می شود اما بحران آب بسیار شدید است

می متالز - مهندس افضلی معاون بهره برداری این شرکت با حضور در استودیو ی رادیو صدای ذوب آهن پاسخگوی سوالات مجری برنامه و همکارانی بود که سوالات خود را به صورت پیام صوتی یا پیامک ارائه کردند.
تامین آب با جدیت انجام می شود اما بحران آب بسیار شدید است

به گزارش می متالز، مهندس افضلی از تلاشگران ذوب آهن که با همت خود ، شرایط کارخانه را بهبود دادند قدردانی کرد و گفت : ذوب آهن شرایط خوبی پیدا کرده اما هنوز برای بهبود امور، کارهای بسیاری باید انجام شود که همت همگان را می طلبد .

 وی در خصوص شرایط تولید در سال جاری گفت: میانگین تولید بخش های کوره بلند و فولادسازی نشان می دهد که امسال می توانیم به 2 میلیون و 600 هزارتن تولید برسیم . تولید کوره بلند روزسه شنبه گذشته 8100 تن بود که رقم بسیار خوبی محسوب می شود . تولید فولادسازی بین 7100 تا 7200 تن بود که از امروز به 7700 تا 7800 تن می رسیم .

مهندس افضلی در پاسخ به سوالی در خصوص طولانی شدن پروژه توسعه نورد 650 و تولید ریل گفت : این پروژه به خوبی انجام شد و محصولات متنوعی در این کارگاه تولید می شود . ریل تنها یک محصول این کارگاه است که شرایط تولید آن بسیار متفاوت است و رسیدن به کیفیت مورد نظر زمان بر می باشد . خوشبختانه هم اکنون ریل ذوب آهن توسط راه آهن تایید شده و به زودی اولین محموله ارسال می گردد .

معاون بهره برداری در پاسخ به سوالی در خصوص ضرورت راه اندازی کوره شماره یک ، گفت : این کوره برای تولید چدن راه اندازی می شود . هم اکنون چدن بازار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است .

مهندس افضلی تصریح کرد : ذوب آهن اقدامات گسترده ای در زمینه کاهش مصرف آب و همچنین تامین آب انجام داده و بسیاری اقدامات نیز در حال انجام است اما باید دقت کنیم که بحران آب به حدی جدی و شدید است که عبارت « آب نیست» را به وضوح مشاهده می کنیم . در این شرایط تمام کارکنان در محل کار و حتی در منزل باید در صرفه جویی این ماده حیاتی نهایت همت را به کار برند .

عناوین برگزیده