تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۶:۱۶
بازدید: ۵۰۸
کد خبر: ۴۳۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اعلام کرد :

هدف مهم برگزاری “همایش عرصه یادگیری” انتقال دانش و اطلاعات است

می متالز - نوزدهمین همایش عرصه یادگیری ۲۱ و ۲۲ تیرماه با حضور مدیران منابع انسانی کشور در ارومیه با موضوع “تجارب مدیران منابع انسانی در توسعه تولید و اشتغال” برگزار می شود.
هدف مهم برگزاری “همایش عرصه یادگیری” انتقال دانش و اطلاعات است

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درباره جایگاه همایش عرصه یادگیری در توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران منابع انسانی گفت : راه های مختلفی برای توسعه و آموزش مدیران وجود دارد، به طور کلی یکی از بهترین راه های توسعه و تقویت توانمندی مدیران، از جمله مدیران منابع انسانی، الگوبرداری و استفاده از تجارب برتر است. این راه بسیار موثر است به دلیل اینکه سریع، مبتنی بر باور و شواهد کافی و دارای اثربخشی و کارایی است. همچنین، نتایج آن ملموس است و این نتایج را افراد می بینند و آن راهکاری را که استفاده شده می پذیرند و طبیعتا یادگیری بهتر و بیشتری اتفاق می افتد.

محمدعلی محمدی خاطرنشان کرد: هدف مهم برگزاری “همایش عرصه یادگیری” انتقال دانش و اطلاعات و در واقع تقویت باورها و اعتقادات مدیران به ویژه مدیران منابع انسانی نسبت به حل مسائل و توانمندی آنها در خلق راه حل های مفید است برای اینکه بتوانند مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی را حل و فصل کنند. اینکه چه کارهایی می شود کرد و چه کارهایی می توان انجام داد و شبیه سازی هایی که در ذهن مدیران بر اثر تجربه اتفاق می افتد تا نسخه های بهتری برای کسب و کار خود بنویسند، طبیعتا همه از اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد: “همایش عرصه یادگیری” نقش خود را در انتقال دانش و اطلاعات به خوبی می تواند ایفا کند لذا می تواند موجب ارتقاء سطح آگاهی ودانش اطلاعات مدیران منابع انسانی شود ولی آنچه که در مورد مهارت مطرح هست دقت در این نکته است که مهارت در عمل و اجرا حاصل می شود.

وی افزود: دانش و اطلاعات نتیجه تعلیم اما مهارت نتیجه تمرین است لذا وقتی دانش تبدیل به مهارت می شود که مدیران منابع انسانی دانش و اطلاعات کسب شده را در عمل و در حل مسائل سازمانی خود به کار گیرند. آن وقت می توانیم به پیامدهای مثبت برگزاری همایش عرصه یادگیری از یک طرف، و از طرف دیگر به ارتقاء سطح مهارت و قابلیت بکارگیری مدیران منابع انسانی ایمان بیاوریم؛ به عبارت دیگر، تجربه نتیجه درگیر شدن در حل مسائل است و هر چقدر مدیران مهارت بیشتری بدست آورند و تجارب بهتری کسب کنند می توانند در حل مسائل سازمان خود موثرتر و مفیدتر باشند.

عناوین برگزیده