تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۵۶
کد خبر: ۷۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن در یزد آغاز بکار کرد

می متالز - دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن عصر پنجشنبه با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل نمایشگاه های دائمی استان یزد آغاز بکار کرد.
دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن در یزد آغاز بکار کرد

در این نمایشگاه انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیر زمینی، صنایع معدنی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
در دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد که از دیروز به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان است ، تجهیزات معدنی ،ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق به نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد دایر شده است.
استاندار یزد، رئیس مجمع نمایندگان استان، برخی نمایندگان مردم استان یزد و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد ، مهدی کرباسیان را در بازدید از غرفه های این نمایشگاه همراهی می کردند.
در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن در استان یزد 100 شرکت داخلی و خارجی شرکت دارند.

منبع: ایرنا
عناوین برگزیده