تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۱۴۷۶۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نشست بررسی و پیگیری روند اجرایی ساخت کارخانه «کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان» برگزار شد

می متالز - نشست بررسی و پیگیری روند اجرایی ساخت کارخانه «کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان با حضور کسری غفوری مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان، احمد لطفی «عضو هیات مدیره»، حامد افضلی نیکو «مشاور مدیرعامل و مدیر حراست» ،امیر اکبری «مدیر پروژه کارخانه کنسانتره سنگان» فولاد خراسان به صورت ویدئو کنفرانس با همراهی معاونان «مالی و اقتصادی»، «طرح و توسعه »و مدیر «پروژه فولادسازی مجتمع» در نیشابور امروز سه شنبه 18 آذر ماه در محل دفتر تهران شرکت برگزار شد.
نشست بررسی و پیگیری روند اجرایی ساخت کارخانه «کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان» برگزار شد

به گزارش می متالز، در این جلسه ضمن بررسی وضعیت کنونی پروژه و فعالیت های اجرایی در حال انجام، مدیر عامل شرکت بر آمادگی کامل مجتمع برای اجرائی شدن مفاد قرارداد فی مابین، راه اندازی هر چه سریعتر مراحل ساخت پروژه کنسانتره سنگان و جبران تاخیرات در سنوات گذشته تاکید و از مدیر پروژه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق کشور و مسوولین حاضر در جلسه خواست تا با پیگیری های مستمر، برگزاری جلسات منظم و نیز ارائه گزارش های به موقع، هر چه زودتر شاهد به ثمررسیدن و بهره برداری از این پروژه ملی باشیم.

همچنین، مجید شکرانی، «معاون مالی و اقتصادی» فولاد خراسان گزارشی در خصوص نحوه اخذ تسهیلات برای تامین منابع مالی ساخت این پروژه ارائه نمود.

گفتنی است پروژه کارخانه کنسانتره سنگان به عنوان مهمترین، استراتژیک ترین و حیاتی ترین موضوع برای مجتمع فولاد خراسان به شمار می رود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده