تاریخ: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۷
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۴۹۰۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشکیل بیش از ۱۵ هزار پرونده تخلف در مازندران

می متالز - ۱۵ هزار و ۴۴۵ پرونده تخلف از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تشکیل شد.
تشکیل بیش از ۱۵ هزار پرونده تخلف در مازندران

به گزارش می متالز، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۴۴۵ پرونده تخلف از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تشکیل شد، گفت: در این مدت بیش از ۲۱۲ هزار مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی مازندران انجام شد.

او بیشترین تخلفات کشف شده را شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور نام برد و افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۶۶۸ میلیارد ریال بوده است.

قوانلو گفت: ۲۵ هزارو ۳۱۰ بار بازرسی از واحد‌های خبازی استان از سوی بازرسان این سازمان از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال انجام شد که از این تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ارزش ریالی پرونده تشکیل شده برای خبازی‌های متخلف مازندران را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

او از شهروندان مازندران تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار، عدم عرضه کالا و خدمات مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

عناوین برگزیده