تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۴۰۳۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت صمت:

تامین خوراک صنایع پرتعدادترین دغدغه صنعتگران یزد است

‌می‌متالز - مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اشاره به برپایی میز خدمت در سازمان صمت یزد گفت: تامین خوراک صنایع پرتعدادترین دغدغه صنعتگران یزد است.

به گزارش می‌متالز، حسین فرهیدزاده، ظهر پنجشنبه در میز خدمت سازمان صمت استان یزد با اشاره به اینکه دفاتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان‌ها متولی برپایی میز خدمت در سفر‌های هیات دولت هستند، اظهار داشت: فلسفه این سفر‌ها و برپایی میز‌های خدمت، رفع مشکلات مردم و واحد‌هایی است که مسائل آن‌ها بین دستگاهی است.

وی عنوان کرد: تمامی دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارتخانه‌ها در سفر‌های هیات دولت در دستگاه‌های خود اقدام به برپایی میز خدمت می‌کنند و در صورت مراجعه مردم و طرح مشکلی که نیازمند ورود دستگاه‌های دیگر دارد، موضوع در همان لحظه به صورت ارتباط تلفنی با میز خدمت سایر دستگاه ها، رفع می‌شود.

فرهیدزاده بیان کرد: این موارد پس از پیگیری در میز خدمت در سامانه سامد نیز ثبت می‌شود و پیگیری مجددی نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری از این طریق خواهد شد.

وی ادامه داد: درخواست‌ها و مشکلات مردم در استان‌های مختلف متفاوت است، اما از آنجا که یزد استانی معدنی و صنعتی است، عمده درخواست‌های مطرح شده در میز خدمت سازمان صمت استان یزد، مربوط به مسائل معدنی، تامین خوراک واحد‌های صنعتی و شهرک‌های صنعتی بوده است.

فرهیدزاده در مورد نظارت و ارزیابی در خارج از سفر نیز بیان کرد: بر اساس دستورالعمل‌هایی که با نظر رئیس جمهور و وزیر صمت تدوین شده، بازرسی‌های دوره‌ای نیز خارج از بحث سفر انجام می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده