تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۲۳
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۰۲۹۲۱
سرویس خبر : انرژی

کشف حدود ۳ هزار لیتر روغن موتور خارج از شبکه توزیع در آبیک

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبیک از کشف تخلف عرضه خارج از شبکه انواع روغن موتور در یک واحد صنفی به میزان حدود ۳ هزار لیتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمدهادی احمدی اظهار کرد: طی بازدید صورت گرفته از سوی کارشناسان واحد بازرسی اداره صمت شهرستان آبیک از یک واحد صنفی عرضه روغن موتور خودرو در شهر آبیک و با توجه به نیاز مبرم شهروندان به کالای مذکور، محرز شد که مسوول واحد صنفی به صورت غیر قانونی مبادرت به خروج حجم زیادی از روغن موتور از سطح شهرستان به استان‌های دیگر کرده است.

وی افزود: موضوع مذکور سریعا در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا پرونده گزارش بازرسی مبنی بر عرضه خارج از شبکه برای فرد متخلف به میزان حدود ۳ هزار لیتر و به مبلغ یک میلیارد ریال تنظیم و جهت صدور رای مقتضی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صمت شهرستان از مردم آبیک درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، مراتب را در اسرع وقت با کارشناسان سازمان متبوع در سامانه ۱۲۴ در میان گذاشته تا بنابر وظیفه ذاتی موضوع را سریعا بررسی و در صورت بروز تخلف، طبق مقررات جاری با متخلفین برخورد کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده