تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۵۳
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۳۳۶۱۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل جهان فولاد سیرجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

‌می‌متالز - «علی پورمعصومی» مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

به نام خدواند جان و خرد

بی‌گمان هم‌زمانی عید باستانی نوروز و آغاز بهار، فصل شکوفایی و تحول طبیعت و ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و تحول انسان، دارای پیامی پرمفهوم است که دل‌های آگاه آن را به نیکی درمی‌یابند و جان خود را سیرآب می‌کنند.

سال ۱۴۰۲ که اینک آن را پشت سر نهادیم، برای شرکت «جهان‌ فولاد» سالی پرافتخار بود. با وجود تحریم‌های ظالمانه و شرایط پیچیده‌ی اقتصادی، دستاورد‌های بزرگی به دست آمد.

شاید بی‌راه نباشد که این سال را برای «جهان‌ فولاد»، سال بلوغ اراده بنامیم. سالی که در سایه الطاف الهی، با سرلوحه قراردادن شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر “رشد تولید و مهار تورم” و با تکیه بر خودباوری و دانش ایرانی توانستیم از ناممکن‌ها، ممکن بسازیم که گواه آن ده‌ها رکورد کمی و کیفی تولید و دستاورد‌های طرح‌های توسعه و بومی‌سازی بود.

خدا را شاکریم که به مدد تلاش خالصانه مدیران و کارکنان خستگی‌ناپذیر، همدلی اعضای محترم هیات مدیره و همراهی سهام‌داران گرامی توانستیم سالی پرافتخار را سپری کنیم و در راه کمک به سربلندی ایران عزیز، به سهم خود گام‌های بلندی برداریم.

اکنون نیز در سال جدید که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال “جهش تولید با مشارکت مردم” مزین شده، با سرلوحه قرار دادن این شعار و متعهد ماندن به شعار‌های سال‌های پیشین، همچنان در راه کسب عزت و افتخار برای ایران و ایرانی، تلاش می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم شرایط سخت و دشوار موجب شود تا ناامیدی بر امیدهای‌مان غلبه کند.

در پایان برای همه مردم عزیز ایران و خانواده بزرگ «جهان‌ فولاد» آرزوی سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و عاقبت بخیری از خداوند مهربان خواستارم.

با احترام

علی پور‌معصومی

مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان

پیام تبریک مدیرعامل جهان فولاد سیرجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده