تاریخ: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۷
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۳۶۴۹۳
سرویس خبر : صنایع کوچک
مقیمی در نشست هم‌اندیشی جهت تحقق شعار سال:

دنبال تدوین سند جهش تولید و تقویت مشارکت مردم هستیم/ تکریم ارباب رجوع و ملاقات‌های مردمی به‌طور جدی دنبال می‌شود

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: به‌دنبال تدوین سند جهش تولید و تقویت مشارکت مردم در بخش تولید هستیم و در این راستا اولویت‌های سازمان به مردم معرفی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نشست بررسی راهکار‌های تحقق شعار سال که با حضور ویدیو کنفرانسی مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: باید مدل‌های مشارکتی را به‌طور جدی تقویت کنیم.

وی، اضافه کرد: باید اتاق فکر تشکیل شود و با برنامه‌ریزی و دقت کامل در جهت تحقق بخشیدن شعار سال تلاش کنیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با بیان اینکه می‌بایست مردم را بیشتر به حوزه‌های تصمیم‌سازی خودمان بیاوریم، ادامه داد: باید مدل‌های جذابی را برای جذب مشارکت مردم و بخش خصوصی در ماموریت‌های سازمان تدوین و ارائه کنیم.

وی به دیدار نوروزی ریاست جمهوری با مسوولان دولتی اشاره کرد و یادآور شد: یکی از موارد مهمی که مقام معظم رهبری در شعار سال و نیز دکتر رئیسی در این نشست تاکید داشتند، احیای واحد‌های راکد بود که باید در سال جدید به‌طور جدی در شرکت‌های استانی دنبال شود چرا که این امر ارتباط مستقیمی با رشد تولید دارد.

مقیمی در ادامه تصریح کرد: اتمام طرح‌های نیمه تمام و رفع موانع و چالش‌های پیش‌روی این امر از موارد مهم دیگری بود که رئیس جمهور تاکید دارند که از اولویت‌های کار سازمان در سال جدید خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ باید به مسئله پاسخگوی به ارباب رجوع توجه ویژه تری شود و مدیران سازمان و شرکت‌های استانی بطور هفتگی و مستمر برای ملاقات عمومی برنامه ریزی کنند.

معاون وزیر صمت تامین مالی را از مولفه‌های مهم در رشد تولید دانست و افزود: مشارکت مردم برای تامین و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی جذب شود.

وی پیگیری دقیق و مستمر را از مسائل مهم در رسیدن به اهداف و برنامه‌ها اعلام کرد و تاکید کرد: باید هرچه سریع‌تر سند جهش تولید با مشارکت مدیران سازمان و شرکت‌های استانی تدوین و اجرایی شود.

مقیمی، داشتن مدل‌های توسعه‌ای جدی را لازمه جهش تولید دانست و گفت: اولویت‌های سازمان به مردم معرفی شود و راه‌ها مشارکت بیشتر آنها در این ماموریت‌ها مشخص شود.

در این نشست مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها مهمترین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تحقق شعار سال ارائه دادند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده