تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۳۸۰۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی:

شرکت آلومینای ایران موهبتی الهی است که به استان عرضه شده

‌می‌متالز - دکتر شه‌بخش، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران با حجت‌الاسلام براتی‌زاده، رییس کل دادگستری استان دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، دکتر شه‌بخش در این دیدار ضمن تبریک اعیاد نوروز و عید سعید فطر، از حماسه رزمندگان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و این پیروزی ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

وی همچنین توضیحات مبسوطی از آخرین فعالیت‌ها و دستاورد‌های شرکت در سال گذشته ارائه کرد.

ارائه گزارش کلی از برنامه‌های شرکت  در سال ۱۴۰۳ از دیگر مطالب ارائه شده توسط دکتر شه‌بخش بود.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم و تبریک متقابل اعیاد و همچنین تبریک حماسه بزرگی که دلاورمردان سپاه آفریدند گفت: با توجه به اینکه بیکاری خود منشا جرم است عمده پرونده‌های جرائم منشا بیکاری دارند.

وی افزود: در این راستا شرکت آلومینا با حجم به کارگیری نیرو‌های بسیار، یک موهبت الهی است که به استان عرضه شده است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه سخنان خود بیان کرد: انتظار ما از صنایع استان به ویژه شرکت آلومینا این است که همچنان که محکم و استوار صنعت استان وکشور را رونق بخشیده‌اند، امسال نیز بیشتر از گذشته شاهد پیشرفت و رونق استان و کشور عزیزمان باشیم.

وی همچنین ضمن بیان این نکته که در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی می‌بایست کار‌های زیر بنایی و ماندگار صورت بگیرد، از حمایت شرکت آلومینای ایران در زمینه کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد.

شرکت آلومینای ایران موهبتی الهی است که به استان عرضه شده

شرکت آلومینای ایران موهبتی الهی است که به استان عرضه شده

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده