تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۳۸۲۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران

‌می‌متالز - زیست‌بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی با حمایت از فعالان پژوهشی و فناور و ایجاد زمینه همکاری با پژوهشگران این حوزه توسعه می‌یابد.

به گزارش می‌متالز، طراحی زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی توانمند در حوزه پژوهش و فناوری، توسط مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی اجرا می‌شود.

در قالب این طرح، ایمینو با هدف انتخاب همکار برای پروژه پژوهشی طراحی زیست بوم در این عرصه از متخصصان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری صنایع معدنی دعوت به همکاری می‌کند.

این مرکز نوآوری در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این حوزه برای جذب همکار پژوهش از میان دانشگاهیان، متخصصان و فناوران، اولویت‌هایی همچون حضور فعالانه متخصصان داخلی و بین‌المللی صاحب تجربه و دستاورد، فعالیت در دو زمینه سیاست‌گذاری و مدیریت فناوری و نوآوری و نیز معادن و صنایع معدنی را در موضوعات مرتبط و میان‌رشته‌ای در نظر گرفته است. همچنین آشنایی با موضوع و تبیین تصویر کلان وضعیت موجود و مطلوب زیست‌بوم و برنامه‌های اجرایی مدنظر طرح از دیگر اولویت‌های جذب همکاران پژوهشگر و فناور به شمار می‌رود.

مرکز نوآوری ایمینو با ایجاد زمینه همکاری و استفاده از متخصصان، صاحب‌نظران، دانشگاهیان، فعالان فناور، نوآور و شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه را برای تدوین طرح زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی فراهم می‌کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، سیاست‌گذاری، تسهیل‌گری، شبکه‌سازی توسعه فناوری و توسعه بازار با هدف رونق کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان و فناور نوپا از اهداف این مرکز نوآوری است و علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیک ایمینو به نشانی info@imino.ir با این مرکز نوآوری در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده