تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۷
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۰۶۵۹
سرویس خبر : اجتماعی
وزیر صمت در همایش گرامیداشت مقام استاد:

مطلقاً فکر نکنید که جنگ دشمن با ما تمام شده است

‌می‌متالز - وزیر صمت با بیان اینکه دشمن با تمام قوا به میدان آماده و مطلقاً فکر نکنید که جنگ تمام شده است، گفت: ما نزدیک قله‌ایم و باید تمام ظرفیت‌های خود را بسیج کنیم.

به گزارش می‌متالز، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز دوشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در همایش گرامیداشت مقام استاد و نقش اساتید در گام دوم حرکت جهادی و علمی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد اظهار کرد: حکماً و بزرگان، انسان را خلاصه کائنات معرفی کرده‌اند و انسان الهی را خلاصه همه آدمیان دانسته‌اند.

وی در ادامه افزود: با چهار مورد انسان به کمال می‌رسد که شامل قول نیک، فعل نیک، اخلاق نیک و معرفت است.

وزیر صمت با بیان اینکه انسان آمده که به معرفت برسد، خاطرنشان کرد: از دیدگاه استاد مطهری، در انسان کامل، تمامی ویژگی‌ها به یک اندازه رشد کرده است.

وی با بیان اینکه مقصد دانشگاه امام حسین (ع) کمک به جمهوری اسلامی است، یادآور شد: مأموریت‌های اولیه و ثانویه دانشگاه امام حسین (ع) باید در یک راستا باشد؛ امروز ما پاسدار حریم ولایت هستیم، لذا باید درد و مطالبات مردم را بشنویم.

علی‌آبادی در ادامه تصریح کرد: جهش تولیدی در دو مرحله کمی و کیفی بوده که باید هر دو امر را در یک جهت پیش ببریم؛ شعار امسال تنها برای سال ۱۴۰۳ نیست و باید به سمت حداکثرسازی مشارکت عامه مردم در بحث تولید برویم.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: باید به سمتی برویم که مردم را در بحث تولید به میدان بیاوریم تا در این امر مهم مشارکت حداکثری داشته باشند.

وزیر صمت همچنین گفت: دشمن با تمام قوا به میدان آماده است و مطلقاً فکر نکنید که جنگ تمام شده است؛ ما نزدیک قله‌ایم و باید تمام ظرفیت‌های خود را بسیج کنیم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده