تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۴۳
کد خبر: ۳۴۰۷۶۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

اراضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن آماده‌سازی شد

‌می‌متالز - رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اراضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تامین شده که تمامی ادارات کل راه و شهرسازی باید آنها را پیگیری کنند.

به گزارش می‌متالز، ارسلان مالکی رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه بر اساس قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی مکلف است که ۴ میلیون مسکن را در قالب‌های مختلف در عرض ۴ سال تامین کند گفت: از این تعداد، تامین زمین و آماده سازی یک‌میلیون و دویست واحد مسکونی بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد که باید کنترل و پایش این حجم از پروژه با دقت و انجام کار جهادی انجام شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نیاز داریم عملیات اجرایی را سرعت بخشیم که به همین خاطر بخشی از اختیارات را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها تفویض کرده‌ایم و برای رصد و پایش عملکردها، همایش‌های فصلی و منطقه‌ای در نظر گرفته‌ایم که اگر همکاران ما در سطح استان‌ها نظراتی داشتند آنها را بررسی و در صورت نیاز بخشنامه‌ها را مطابق با نیاز‌ها اصلاح کنیم.

مالکی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها، ابتکارات عمل، نقاط مثبت و منفی در عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی از منظر شناسایی و پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن کمک شایانی در ادامه مسیر طرح نهضت ملی مسکن در کشور خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده