تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۴۱۲۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فرصت ۲۰ روزه مودیان مالیاتی برای ارسال فهرست حقوق‌بگیران

‌می‌متالز - سازمان مالیاتی اعلام کرد: مودیان اگر تا پایان دوشنبه ۲۰ خردادماه نسبت به ارسال فهرست حقوق‌بگیران خود و پرداخت مالیات آن برای فروردین‌ماه اقدام کنند، مشمول بخشودگی جرایم ۱۰۰ درصدی خواهند شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، مودیانی که تا روز دوشنبه مورخ (۱۴۰۳٫۰۳٫۲۰) نسبت به ارسال فهرست حقوق‌بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای حقوق و مزایای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ که تاریخ تخصیص یا پرداخت آن اقدام کنند، از امکان بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بهره‌مند می‌شوند.

با عنایت به تغییرات سامانه دریافت فهرست حقوق و دستمزد در اجرای مقررات بند (ث) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و به منظور تکریم مودیان مالیاتی و فراهم نمودن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی برای آنها، بنابراین اختیار حاصل از مفاد ماده (۱۹۱) قانون مالیات‌های مستقیم مقرر می‌دارد.

ادارات امور مالیاتی موظفند در مورد مودیانی که تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۳٫۲۰ نسبت به ارسال فهرست حقوق‌بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای حقوق و مزایای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ که تاریخ تخصیص یا پرداخت آن تا پایان (۱۴۰۳٫۰۱٫۳۱) بوده است اقدام نمایند امکان برخورداری صددرصدی بخشودگی جرایم موضوع مواد (۱۹۷) و (۱۹۹) قانون مالیات‌های مستقیم تا تاریخ مذکور را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده