تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۳۵۰۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت وجه برای طرح اختلاف بین وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی ممنوع!

می متالز - پرداخت وجه از هر محل تحت عناوین مختلف هزینه دادرسی، هزینه کارشناسی و مشابه آن برای طرح اختلافات بین وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی در مراجع قضایی ممنوع است. هیات وزیران در قالب ضوابط اجرایی بودجه ۱۳۹۸ مصوب کرد پرداخت وجه از هر محل تحت عناوین مختلف هزینه دادرسی، هزینه کارشناسی و مشابه آن برای طرح اختلافات بین وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی در مراجع قضایی ممنوع است .
پرداخت وجه برای طرح اختلاف بین وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی ممنوع!

به گزارش می متالز به نقل از مرکز اطلاع رسانی ، روابط عمومی وامور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور بر این اساس، در ماده ۱۶ ضوابط اجرایی بودجه ۱۳۹۸ تاکید شده است؛ اختلافات دستگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه‌ها یا موسسات مستقل دولتی، دستگاه‌های استانی و دستگاه‌های ستادی به ترتیب از طریق وزارتخانه یا موسسه مستقل دولتی ذی‌ربط، استاندار مربوط و معاونت حقوقی رییس‌جمهور و با رعایت تبصره (۸) ماده (۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب ۱۳۸۰ - و آیین‌نامه چگونگی رفع اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی از طریق سازوکارهای داخلی قوه‌ مجریه، موضوع تصویب‌نامه شماره ۲۱۲۷۶۷/ت۳۷۵۵۰ک مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۸۶ حل و فصل می‌شود.

با متخلفین از اجرای این حکم و مستنکفین از اجرای تصمیمات مراجع یادشده در چهارچوب قانون رسیدگی به تخلفات اداری-مصوب ۱۳۷۲ رفتار می‌شود.

عناوین برگزیده