تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۵۴۰۵۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

فروش ۳۲۵میلیارد ریالی «فسرب» در مرداد۹۸

می متالز - شرکت ملی سرب و روی ایران در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸ از فروش ۳۲۵میلیارد و ۸۸۷میلیون ریالی محصولات خود خبر داد.
فروش ۳۲۵میلیارد ریالی «فسرب» در مرداد۹۸

به گزارش می متالز، شرکت ملی سرب و روی ایران در اطلاعیه ای گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸ منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرد که ۴۷۲تن شمش روی تولید کرده است که ۲۳۵تن آن را به مبلغ ۶۴میلیارد و ۱۶۹میلوین ریال فروخته است، همچنین ۵۴۷تن شمش سرب تولید کرده است که ۷۶۹تن فروش در این ماه به مبلغ ۲۰۱میلیارد و ۱۸میلیون ریال داشته است.

این شرکت در تیرماه ۱۳۹۸ حدود ۵۰۰تن شمش روی از انبار خود خارج و به صورت امانی تحویل شرکت بازرگانی توسعه صنعت روی داده است تا نسبت به فروش آن به کشور ترکیه (صادراتی) اقدام کند، اما تا زمان گزارش، نتیجه ای مبنی بر فروش و یا قطعی شدن نرخ فروش به این شرکت واصل نشده است.

گفتنی است؛ «فسرب» از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱مرداد۱۳۹۸ توانسته ۲هزار و ۸تن شمش روی تولید کند و ۲۳۵تن آن را به مبلغ ۶۴میلیارد و ۱۶۹میلیون ریال آن را به فروش برساند. همچنین ۲هزار و ۷۹۷تن شمش سرب تولید داشته که ۲هزار و ۷۲۶تن آن را به مبلغ ۷۳۰میلیارد و ۲۳۴میلیون ریال فروخته است. علاوه بر این تولید شمش نقره ۹۸درصدی این شرکت ۱۸۲تن بوده که ۲۱۴تن آن را به مبلغ ۱۲میلیارد و ۴۹۱میلیون ریال فروخته است.

کل مبلغ فروش این شرکت در دوره مورد گزارش ۹۵۶میلیارد و ۵۴۷میلیون ریال اعلام کرد.

عناوین برگزیده