تاریخ: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۷۰۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان هرمزگان به عنوان صادرکننده برتر کشوری در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد

می متالز - تندیس صادر کننده برتر کشوری در سال ۹۶ به شرکت سیمان هرمزگان اهدا شد.
سیمان هرمزگان به عنوان صادرکننده برتر کشوری در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد

به گزارش می متالز، به مناسبت روز ملی صادرات همایش تجلیل از صادر کنندگان نمونه که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور اسحاق جهانگیری ، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونان رئیس جمهور، وزیران، نمایندگان مجلس، استانداران، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف و جمعی از تجار و بازرگانان کشور برگزار شد.

در این مراسم که پیش از ظهر روز شنبه بیست‌ و‌ نهم مهر ماه برگزار گردید تندیس صادر کننده نمونه، توسط دکتر «اسحاق جهانگیری» به مهندس «جعفر رحمان زاده»، مدیر عامل شرکت سیمان هرمزگان اهدا شد.

اسحاق جهانگیری با تاکید بر اهمیت صادرات در اقتصاد ایران اظهار کرد: اگر بخواهیم به مسائل توسعه‌ای کشور بپردازیم در می‌یابیم که تولیدی ماندگار و قادر به ادامه حیات است که در صحنه‌های مهم رقابتی از جمله بازارهای بین‌المللی حضور داشته باشد.

شریعتمداری با تاکید بر این که لازم است برنامه‌های جدی برای توسعه صادرات در دستور کار دولت و نظام قرار گیرد، ادامه داد: اگر عزم ملی برای صادرات غیرنفتی در دستور قرار گیرد می‌توان به دسترسی به این اهداف امیدوار بود.

در مراسم «روز ملی صادرات» امسال که با شعار «صادرات: تکرار عزم ملی» برگزار شد، از ۹ شرکت ممتاز و ۵۱ شرکت نمونه صادراتی تجلیل شد که آقای رحمان زاده به نمایندگی از سیمان هرمزگان در این جلسه حضور داشت و تندیس و لوح تقدیر صادرکنده برتر کشوری را از معاون رئیس جمهور دریافت کرد.

عناوین برگزیده