تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۱
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۹۸۰۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۷۰۹ هزارتایی رخ داد:

معاملات مشکوک لیدر پالایشگاه ها، چهار شرکت بیمه و فلزات اساسی + ۱۰ نماد

می متالز - در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۷۰۹ هزارتایی، لیدر پالایشگاه ها، دو شرکت از صنعت بیمه، دو شرکت از گروه فلزات اساسی و ۱۰ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک لیدر پالایشگاه ها، چهار شرکت بیمه و فلزات اساسی + ۱۰ نماد

به گزارش می متالز، معاملات امروز بازار سهام با روند مثبت در اکثر گروه ها آغاز شد و ادامه رشد قیمت ها در نمادهای بزرگ منجر به جهش 18 هزار و 973 واحدی دماسنج بازار سرمایه شد تا شاخص ضمن ثبت رکورد رشد روزانه و تزریق 952 میلیارد تومان نقدینگی توسط حقیقی ها در کانال 709 هزار تایی به کار خود پایان دهد.

براین اساس، بیش از 7.7 هزار میلیارد تومان در بورس و 6.1 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت،  بانک صادرات، بانک ملت، توسعه مولد نیروگاهی جهرم به همراه ذوب آهن به ترتیب با داد و ستد بیش از 646، 630، 295، 283 و 275 میلیون سهم تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 5 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، پشم بافی توس حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس که ضمن رشد 3 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 1.9 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های فولاد خراسان، صنایع کشاورزی و کود زنجان، سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین، پگاه فارس، دارویی رازک، صنعتی پیام، پالایشگاه بندرعباس، سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس، بیمه آرمان، فولاد کاوه جنوب کیش، لیزینگ ایرانیان، آبادگران، بیمه کوثر و ساختمان اصفهان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

پالایشگاه بندرعباس، دو شرکت از صنعت بیمه، دو شرکت از گروه فلزات اساسی، تداوم حضور سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین و 9 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده