تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۵۷
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۰۶۸۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

مرجع رسمی و مطمئن قیمت میلگرد و آهن‌آلات

می متالز - شرایط کنونی پیش آمده در مورد ویروس کرونا و درگیری کشور چین (که یکی از تولید کنندگان بزرگ آهن در جهان می باشد) با معضلات آن که باعث ایجاد مشکل در روند تولید و صادرات و واردات آهن آلات گردیده ، باعث شده تا دلالان از این موقعیت نهایت استفاده را ببرند و قیمت میگرد و آهن را با احتکار آن بیشتر از هر موقع دیگر افزایش دهند.
مرجع رسمی و مطمئن قیمت میلگرد و آهن‌آلات

به گزارش می متالز، در همین مورد مجتبی جواهریان مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان  و تولید کنندگان گفته است که با افزایش قیمت ها و احتکار و کم فروشی برخورد می شود.

با وجود گفته ها و نظارت ها اما همیشه در این مواقع بر خلاف گفته و تلاش مسوولین باز هم دلالان به صورت علنی و یا غیر علنی به کار خود ادامه می دهند.پس در نتیجه نیاز به یک مرجع مطمئن قیمت، بسیار پر رنگ شده است.

یکی از مراجع رسمی و مطمئن در خرید و فروش آهن آلات اعم از: انواع تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق، نبشی، ناودانی، تسمه و ...که دارای قیمت های مناسب  می باشد و دلیل اصلی آن حذف واسطه گران و دلالان شرکت تهران آهن می باشد.

تهران آهن توانسته است بعد از کسب تجربیات چندین ساله به این درجه از خدمت رسانی برسد و با حذف واسطه ها کمک شایانی در قیمت آهن آلات داشته باشد .« مشاهده قیمت میلگرد کلیک کنید »

شرکت های بزرگی برای تامین آهن آلات خود با شرکت تهران آهن همکاری میکنند و شما میتوانید با ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه  به شماره  (021-88830160) این اطلاعات را کسب کنید.

« مشاهده قیمت ورق گالوانیزه کلیک کنید »

در سال جدید قیمت ها افزایش یافته هست ولی ما توانسته ایم تا حدی قیمت ها را کنترل کنیم . دلایل افزایش گرانی آهن آلات موارد زیر می باشد:

مشکل مواد اولیه

تولید آهن آلات با کاهش مواد اولیه به مشکل برخورده است که منجر به افزایش تقاضای آهن شده و بلطبع افزایش قیمت میلگرد،  قیمت ورق و آهن آلات را به همراه داشته است.دلیل عمده این موضوع هم چیزی نیست جز درگیری کشور های تولید کننده آهن به خصوص چین با ویروس کرونا.

مشکل افزایش قیمت ارز

در چند روز اخیر ما افزایش قیمت ناگهانی ارز ها را تجربه کردیم که  خود یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری بازار آهن می باشند که تاثیرات افزایشی خود را روی این بازار گذاشته است.

همچنین از عوامل دیگری که در روز های گذشته برقیمت بازار آهن تاثیر گذاشته است عبارت اند از:

  • تنش های سیاسی
  • بحران نفتی اخیر
  • جنگ های اقتصادی
  • افزایش تقاضا
  • افزایش قیمت های حمل و نقل

«مشاهده قیمت پروفیل  کلیک کنید»

(در موشن گرافیک جذابی که در پایین آورده ایم به انواع پروفیل  که توسط شرکت تهران آهن عرضه میشود اشاره کرده ایم . برای مشاهده دیگر اقلام آهن آلات میتوانید به سایت تهران آهن به نشانی  www.tehran-ahan.com  مراجعه کنید.)

برای دانلود فیلم کلیک کنید.

به گفته جعفری کارشناس بخش فروش و تحلیلگر بازار فولاد آهن آلات در مجموعه تهران آهن درباره این افزایش قیمت آهن آلات بیان کرده است: با همه ی این عوامل افزاینده قیمت میلگرد و آهن، شاهد افزایش قیمت غیر منطقی در بازار آهن هستیم و این قیمت ها نباید به این اندازه افزایش پیدا می کردند.

همچنین در ادامه در پاسخ به این سوال که نقش دلالان در این افزایش قیمت تا چه حد می تواند تاثیر گزار باشد پاسخ داد:

دلالان به بازار آهن وارد شدند و حتی برخی از تولیدی های آهن محصولاتشان را به دست این دلالان داده اند تا با احتکار آهن ها، محصولاتشان را با قیمت های دلخواه بفروشند.

این امر تاثیر خود را در قیمت میلگرد و تیرآهن بیشتر نشان داده است. با این که این واحد های تولیدی اجازه صادرات دارند اما به دلیل شرایط موجود ترجیح می دهند محصولات خود را در بازار داخلی به دست دلالان بفروشند.

با بیان این موضوعات نتیجه می گیریم که عمده افزایش قیمت بازار آهن به دلیل وجود دلالان و کمبود مراجع مطمئن قیمت میلگرد و آهن آلات است.بنابراین بیش از پیش به یک مرجع قابل اطمینان برای اعلام قیمت ها نیازمندیم.

در انتهای این مطلب همانطور که اشاره کردیم یکی از بهترین مراجع رسمی و مطمئن قیمت آهن که همیشه سعی کرده است قیمت ها را به طور شفاف و بدون دخالت واسطه در اختیار مشتریان خود به خصوص افرادی که در صنعت ساختمان سازی هستند و قیمت این مصالح برای آن ها بسیار مهم است، قرار دهد (شرکت تهران آهن مهر راگا) می باشد.

تهران آهن با پایبندی به سه اصل، خرید امن، آسان و ارزان موفق به ارسال آهن آلات به تمامی پروژه ها در استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان شده است.

این مجموعه همواره با اعتقاد بر اطلاع رسانی شفاف و سریع سعی در بهبود خدمات خود نسبت به مشتریان آهن آلات داشته است.و در حال حاضر مفتخر است که یکی از مطمئن ترین منابع قیمت میلگرد و آهن آلات در ایران می باشد. شرکت تهران آهن این آسودگی خاطر را به شما می دهد که  خرید میلگرد و آهن آلات به قیمت کف بازار را به شما ارائه دهد، که تمامی قیمت ها قابل رقابت با تمام تامین کنندگان آهن آلات در ایران می باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از مجموعه تهران آهن می‌توانند به سایت تهران آهن    www.tehran-ahan.com مراجعه و یا با تلفن خط ویژه 021-88830160 برای مشاوره و فروش تهران آهن تماس بگیرند.

همچنین تلگرام قیمت‌های لحظه‌ای آهن‌آلات @Tehran_ahan از دیگر راه‌های ارتباطی با این مجموعه  می باشد.

عناوین برگزیده