تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

یادداشت

می متالز - جهش تولید در معنی ظاهر کاملا ملموس می باشد اما در معنای تام غیر محصور است.پوسته ای نمایان و نازک با مغزی عمیق که از دایره کلام خارج و بسیار فراتر می باشد.
یادداشت

به گزارش می متالز، شنیدن جهش تولید این باور را خلق می کند که باید در تولید پرش را جستجو کنیم. خواندن آن ذهن را برای رفع موانع به تفکر وا می دارد تا تولید را بارور سازد. رسالت جهش تولید در بیانات و منویات مقام معظم رهبری اهتمامی بلیغ را برای ظهور آن مطالبه می کند. چرا که قطعا هدف ایشان أتم و أکمل در تمام فرآیندهای قابل تولید می باشد.
فریضه ای که با مدیران شناسنامه ای أدا نمی شود. وضوی این عبادت و قداست این عمل، توسط مدیران باهویت رقم خواهد خورد. بومی بودن یک فرد کافی نیست اما شرط اصلی اهلیت و تعهد به محیط زندگی می باشد. مدیرانی که بر مدیریت قبای کرامت انسانی می اندازند تا تحت لوای اخلاق نه تنها صنعت را رونق ببخشند بلکه انگیزه و امید را هدیه نمایند. فولاد اکسین در یک سال اخیر پیشرو در این امر می باشد.شرکتی که در یک دهه اخیر فقط نام انحصاری بودن را همچون وزنه ای سنگین یدک میکشید اما شعار امسال را بهانه ای برای تبلور این امر جاری و ساری ساخت.
سالی که با اتکا برحی قیوم و اتکا به پرسنل خود، مدیرعامل این شرکت توانست تمامی رکوردهای ده ساله اخیر را بهبود، تغییر و جهش مضاعف بدهد. اعتلای حقیقی یک شرکت و محصول نهایی آن، همزمانی شدن آرامش و آسایش می باشد. اینک دوران بلوغ کودک خاص و نخبه صنعت ایران آغازشده است. امروز است که می توان کلمه ورق های عریض را حذف و با افتخار بر سینه هر پرسنل این جمله را هک کنیم: فولاد اکسین خوزستان تنها تولید کننده انحصاری که توانست جهش تولید را جامه عمل بپوشاند و افتخار ارزشمندی برای میهن عزیزمان رقم بزند.

حسین ناطقی
شرکت فولاد اکسین خوزستان

عناوین برگزیده