تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۱۰۷۰۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

این طومار بورسی را بخوانید و حمایت کنید + پاسخ شورای عالی بورس

می متالز - جهت پرداخت سود مجامع درخواست رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع را از سازمان‌های مربوطه و همچنین مجلس شورای اسلامی درخواست داریم.
این طومار بورسی را بخوانید و حمایت کنید + پاسخ شورای عالی بورس

به گزارش می متالز،  یکی از دلایل تاسیس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سجام واریز سود مجامع به حساب سهامداران مشمول بوده، به همین علت شماره شبا نیز از سهامداران دریافت شده اما متاسفانه تنها چیزی که به آن توجه نشد همین مطلب بود.

با توجه به اینکه هر کدام از شرکت های بورسی روش‌های خاصی جهت پرداخت سود انتخاب می‌کنند و اینکه بانک‌های متفاوتی جهت دریافت سود مجامع معرفی می‌نمایند، همچنین برخی از سودها آنقدر کم و بی‌ارزش است که سهامدار به بانک مراجعه نمی‌کند و سود مجامعی که باید به جیب سهامدار می‌رفت به جیب شرکت رفته و شرکت‌ها از همین سودهای ناچیز پول هنگفتی به جیب می‌زنند.

با توجه به رسالت اصلی این شرکت جهت پرداخت سود مجامع درخواست رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع را از سازمان‌های مربوطه و همچنین مجلس شورای اسلامی درخواست داریم.

برای تحقق این خواسته از این طومار در اینجا حمایت کنید. در همین حسین سلاح ورزی، عضو شورای عالی بورس گفته است که در این خصوص، پیگیری ها به عمل آمده و به زودی این مساله نیز درست می شود.

 

عناوین برگزیده