تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۶
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۱۰۷۰۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

با حجم خرید بالایی در بازار فولاد رو به رو خواهیم شد

می متالز - قیمت فولاد از تابستان سال ۲۰۱۸ در روند نزولی بلند مدت قرار گرفته و اخیراً پس از همه گیری کووید-۱۹ با کاهش تقاضا روبرو شده است.
با حجم خرید بالایی در بازار فولاد رو به رو خواهیم شد

به گزارش می متالز، کارخانه های تولید فولاد در اثر کاهش تقاضا، به ویژه از طرف کاربرانی مانند بخش خودرو، تولید در کوره های سراسر کشور را به حالت تعلیق درآورده اند. پس از تعلیق در تولید در ماه مارس، Detroit’s Big 3 همین هفته تولیدات خود را در آمریکای شمالی دوباره آغاز کرده است.

به طور خلاصه، قیمت فولاد می تواند افزایش یابد و سازمان های خرید صنعتی تلاش میکنند تا قبل از این اتفاق برنامه هایی برای جلوگیری از، از دست دادن حجم زیادی از دارایی های خود، فراهم سازند.

Don Hauser، معاونت راه حل های تجاری شرکت MetMiner گفت: "موفق ترین استراتژی ها قله های قیمت را از بین می برد."  "به دست آوردن بهترین قیمت مهم نیست اما اطمینان حاصل کنید که هرگز بدترین قیمت را نخواهید گرفت."

در میان همه گیری کویید-۱۹، کارخانه های تولید فولاد در سراسر ایالات متحده با وجود کاهش تقاضا، بیکار شده اند.

استفاده از منابع عرضه آفلاین و بهبود تقاضای پیش بینی شده، به ویژه از ابتدای ورود به بخش خودرو عناصری هستند که برای حرکت صعودی قیمت فولاد وجود دارند.

Hauser افزود: "Mills حجم بی سابقه ای از ظرفیت را برای تثبیت قیمت گذاری استفاده کرده است.".

“سرانجام، با افزایش تقاضا، قیمت ها صعود میکنند و ما با حجم خرید بسیار بالایی رو به رو خواهیم شد. تا زمانی که ظرفیت بیشتری پس از افزایش قیمت، تولید نشود، این مسئله اصلاح نمی شود. "

عناوین برگزیده