تاریخ: ۰۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۱۴۳۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد "فولادی" در خرداد 99

می متالز - شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد با نماد "فولادی" گزارش فعالیت ماهانه 1 ماهه منتهی به 31 خرداد 99 را منتشر کرد.
رشد "فولادی" در خرداد 99

به گزارش می متالز، میزان فروش ماهیانه شرکت در خرداد ماه امسال 184733 میلیون ریال بوده است. این درحالیست که میزان فروش شرکت در 2 ماهه اول امسال 345463 میلیون ریال بوده است.

گفتنی است بیشترین فروش تولیدات صنایع فولاد آلیاژی یزد در خردادماه، محصولات تابگیری شده و تست ابعاد بوده و کمترین فروش شرکت در خردادماه، ارائه خدمات بوده است.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد99 در مجموع مبلغ 530196 میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال98 که رقم حاصل از فروش 312991 میلیون ریال بوده با رشد همراه شده است.

لازم به ذکر است مبلغ حاصل از فروش ارائه خدمات صنایع فولاد آلیاژی یزد از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه 99 مبلغ 851میلیون ریال بوده است و این رقم در خرداد ماه 1101 میلیون ریال بوده که با رشد همراه شده است. در مجموع مبلغ حاصل از فروش خدمات ارائه شده از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد ماه 1952 میلیون ریال بوده که در مقایسه با این رقم در مدت مشابه سال 98 که 1010 میلیون ریال بوده، با رشد همراه شده است.

شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد طراحی و تولید محصولات طویل فولادهای آلیاژی مطابق با معتبرترین استانداردهای جهانی و نیاز مشتری با بالاترین سهم فروش در بازار داخلی و حضور در بازارهای صادراتی  به منظور ارتقای نام تجاری " " IASCOرا در ماموریت خویش تعریف کرده و برای چشم انداز خود تولید سالانه 1.2 میلیون تن محصول نهایی و نیمه ساخته شامل 65درصد، فروش داخل و دستیابی به سهم 65درصد از بازار داخلی محصولات نهایی طویل آلیاژی با مقاطع مفتول، میلگرد، وایر، تسمه، انواع چهارگوش و شش گوش، همچنین تاکید بر کیفیت محصولات و افزایش بهره وری را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس آمار ارائه شده تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه با تولید، مشارکت در تامین سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی به میزان سالیانه 1.2 میلیون تن و گسترش صادرات با سهم 35درصد از کل فروش محصول با تمرکز بر بازار اروپا و منطقه  MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) نیز از دیگر برنامه‌های این شرکت صنعتی است.

عناوین برگزیده