تاریخ: ۲۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۴۰۵
کد خبر: ۱۱۶۱۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رشد ۳۷ درصدی سود خالص در دفاتر این سرمایه‌گذار ثبت شد:

استخراج سود سهام ۵غول در جیب "ومعادن"

می متالز - فرآیند افزایش سرمایه شرکت به مبلغ ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و رسیدن سرمایه ثبتی شرکت به مبلغ ۵۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.
استخراج سود سهام ۵غول در جیب "ومعادن"

نگاهی به صورت‌های مالی حسابرسی شده سرمایه گذاری معادن و فلزاترشد ۳۷ درصدی سود خالص شرکت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات در سال مالی گذشته و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۲۸ هزار و ۵۱ میلیارد ریالی شده که این سود نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نگاهی به صورت‌های مالی حسابرسی شده سرمایه گذاری معادن و فلزاترشد ۳۷ درصدی سود خالص شرکت

جمع درآمد‌های ناشی از سود سهام شرکت به ۲۵ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال رسیده که این سود عمدتا از محل سود سهام شرکت‌های گل گهر به مبلغ ۹.۷۶۰ میلیارد ریال، چاردملو ۵.۳۳۶ میلیارد ریال، گهر زمین ۳.۷۵۶ میلیارد ریال، معادن صبا نور به مبلغ ۳.۰۱۶ میلیارد ریال و آهن و فولاد گل گهر به مبلغ ۸۰۱ میلیارد ریال محقق شده است.

همچنین در سال گذشته مبلغ ۱.۳۷۲ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری‌های شرکت محقق شده که در بخش سایر درآمد‌های غیرعملیاتی نیز سود ناشی از فروش سهام کارخانجات تولیدی شهید قندی به مبلغ ۱.۱۶۱ میلیارد ریال ثبت و شناسایی شده است.

همچنین لازم به ذکر است، فرآیند افزایش سرمایه شرکت به مبلغ ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و رسیدن سرمایه ثبتی شرکت به مبلغ ۵۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

عناوین برگزیده