تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۷
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۱۱۶۴۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«شراز» هم افزایش سرمایه ندارد

می متالز - مدیرعامل شرکت پالایش نفت شیراز با اشاره به اینکه این شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.
«شراز» هم افزایش سرمایه ندارد

به گزارش می متالز، بابک طاوسی در خصوص افزایش سرمایه شرکت گفت: تاکنون برنامه‌ای در مورد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها از سوی سهامدار عمده به این شرکت ابلاغ نشده است.

وی همچنین در مورد ارزش جایگزینی پالایشگاهی با ظرفیت پالایش نفت شیراز اظهار کرد: تاکنون اقدامی در خصوص محاسبه ارزش جایگزینی این شرکت صورت نپذیرفته است.

طاوسی در ادامه تاکید کرد: نرخ‌های قطعی نفت خام و فرآورده‌های نفتی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۹ تاکنون از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به این شرکت ابلاغ نشده است. همچنین تاکنون مجوزی در خصوص افزایش نرخ فرآوری اصلی اخذ نشده و موضوع نحوه تعیین نرخ فرآورده‌ها در سال ۹۹ در معاونت برنامه‌ریزی نفت در حال بررسی و پیگیری است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت شیراز در خصوص متراژ زمین‌های شرکت و محل جغرافیایی آنها اعلام کرد: زمین‌های شرکت یک قطعه زمین پالایشگاه (بخش‌های عملیاتی، مخازن و اداری) به مساحت ۲۹۸ هکتار واقع در کیلومتر ۲۲ اتوبان شیراز- اصفهان در استان فارس است.

عناوین برگزیده