تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۳
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۱۷۰۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دهمین شرکت تامین سرمایه در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس درج نماد شد

می متالز - تامین سرمایه دماوند با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی به‌عنوان دویست و چهل و هشتمین نماد معاملاتی در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس درج شد.
دهمین شرکت تامین سرمایه در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس درج نماد شد

به گزارش می متالز، با موافقت کمیته درج فرابورس، شرکت تامین سرمایه دماوند از دیروز ۲۴ تیر با نماد "تماوند" در گروه فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط به‌عنوان دویست و چهل و هشتمین نماد معاملاتی در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس درج شد.

براین اساس، این شرکت با سرمایه اسمی 200 میلیارد تومانی و دارای سال مالی منتهی به شهریور است. اولین سال مالی این شرکت از 9 فروردین ماه آغاز و طول دوره اولین سال مالی 5 ماه و 22 روز است.پذیره‌نویسی 600 میلیون سهم این شرکت از یک بهمن سال گذشته به مدت 30 روز کاری به روش ثبت سفارش در فرابورس به عنوان اولین تامین سرمایه‌ای است که پذیره‌نویسی‌ آن بصورت سهامی عام و با حضور و مشارکت سهامداران بازار شکل گرفت، انجام شد.

سهامداران دهمین تامین سرمایه بازار سرمایه سرمایه گسترش صنعت نوین ایرانیان و شرکت مادرتخصصی مالی وسرمایه گذاری سینا با 34.8 و 33.9 درصد بشمار می آیند.

"تماوند" در دوره 9 ماهه منتهی به خرداد 99 بالغ بر 12.4 میلیارد تومان درآمد عملیاتی و 11 میلیارد تومان سود خالص داشته و برای هر سهم 55 ریال سود محقق کرده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده