تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۸
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۱۱۹۷۱۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

افزایش ۳۶ درصدی تولیدات «خزر»

می متالز - مدیرعامل شرکت فنرسازی زر از تولید 802 تن محصولات خود در تیرماه و رشد 36 درصدی تولید خود نسبت به پارسال خبرداد
افزایش ۳۶ درصدی تولیدات «خزر»

افزایش ۳۶ درصدی تولیدات «خزر»

به گزارش می متالر، بیت‌الله رضایی در بازدید مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا از این شرکت، گزارشی از موفقیت‌های این شرکت در زمینه‌های مختلف عملیاتی ارائه کرد و گفت: شرکت فنرسازی زر موفق شد با تولید ۸۰۲ تن انواع محصولات در تیرماه ۹۹ بیش از ۹۳ درصد هدفگذاری تولید خود در چهار ماه نخست سال را محقق کند.

وی افزود: در سال جهش تولید و باوجود شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تلاش کارکنان این شرکت موفق شدیم تداوم و افزایش تولید را محقق کرده و به اهداف و هدفگذاری های سالانه تولیدی دست یابیم.

مدیرعامل شرکت فنرسازی زر ادامه داد: شرکت فنرسازی زر از ابتدای سال ۹۹ تا پایان تیرماه موفق به تولید ۱۹۹۰ تن تولید انواع فنرهای تخت و پارابولیک شده که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

رضایی افزود: این روند با برنامه‌ریزی یکپارچه و تامین به موقع مواد اولیه و متعلقات تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا با افزایش عملکرد و ثبت آمارهای افزایشی، تحقق واقعی جهش تولید را در شرکت فنرسازی زر شاهد باشیم.

شرکت فنرسازی زر یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا است که در سه سایت تهران، گلپایگان و زاهدان در زمینه تولید انواع فنرهای خودروهای سنگین، تجاری، سبک و حوزه ریلی فعالیت دارد.

عناوین برگزیده