تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۲۱۲۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جذب سرباز صنعت در قالب طرح تاپ در واحدهای تولیدی استان بوشهر

می متالز - رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از جذب سهمیه سربازصنعت در قالب طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) در واحد های تولیدی خبر داد.
جذب سرباز صنعت در قالب طرح تاپ در واحدهای تولیدی استان بوشهر

به گزارش می متالز، یونس صالحی افزود: مطابق ابلاغ وزارت صمت، جذب سهمیه سرباز امریه تاپ ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در واحدهای تولیدی در حال انجام است.

صالحی با اشاره به شرایط متقاضیان این طرح عنوان کرد: جذب سرباز امریه (مقطع ارشد و دکتری) صرفا برای فعالیت در واحد تحقیق، توسعه و نوآوری (R&D&I) بنگاه های صنعتی و معدنی بوده و فرصت مناسبی برای ارتقای رقابت پذیری ،افزایش کیفیت و خلق نوآوری است.

وی اضافه کرد: لازم است مشمولین حداقل ۵ ماه از معافیت تحصیلی انان باقی باشد و همچنین فاقد غیبت بوده و برگ اعزام دریافت نکرده باشند .

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان اعلام کرد: متقاضیان می توانند بمنظور ثبت نام در طرح مذکور به سامانه مربوطه به آدرس الکترونیکی http://www.iranetop.ir مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر به اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تماس حاصل نمایند.

عناوین برگزیده