تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۷
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۱۲۱۴۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت سازمان مدیریت صنعتی از استقرارکسب وکارهای دانش بنیان مولد جهش تولید

می متالز - مدیر همایش ها و بهره برداری از فضای سازمان مدیریت صنعتی از حمایت های ویژه این سازمان در راستای استقرار کسب و کارهای دانش بنیان مولد جهش تولید در سازمان مدیریت صنعتی خبر داد.
حمایت سازمان مدیریت صنعتی از استقرارکسب وکارهای دانش بنیان مولد جهش تولید

حمایت سازمان مدیریت صنعتی از استقرارکسب وکارهای دانش بنیان مولد جهش تولید

به گزارش می متالز، رضا کریمی با بیان این مطلب افزود: تغییرات سریع تکنولوژی و محیطی موجب تغییرات گسترده در مدل های کسب و کار بنگاه های اقتصادی گردیده و موج فزاینده ای از نوآوری، پویایی و همگامی با تحولات دیجیتال را ایجاد نموده است و ثمره آن رشد سریع ظهور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در کشور  است. یکی از دغدغه های همیشگی این کسب و کارهای نوپا، کمبود سرمایه اولیه برای استقرار شرکت در محیطی با زیرساخت های مناسب بوده است. امروزه صاحبان کسب و کارهای اقتصادی در جستجوی فضای کاری استاندارد و انعطاف پذیر با حداقل هزینه و حداکثر امکانات و تجهیزات هستند.

وی افزود: با توجه به سیاست های حمایتی دولت از جهش تولید در کشور خصوصا در وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت صنعتی در راستای رسالت های توسعه مدیریت، تقویت و حمایت از کارآفرینی و رونق تولید، نسبت به در اختیار قرار دادن فضاهای کاری به بنگاه های کسب و کاردانش بنیان مولد جهش تولید در ساختمان شماره 2 خود اقدام می‌کند.

مدیر همایش ها و بهره برداری از فضای سازمان مدیریت صنعتی عنوان کرد: کلیه استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و پژوهشی، شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات، شرکت های فعال در زمینه مولفه های انقلاب صنعتی چهارم و تحول دیجیتال، شرکت های فعال در پیاده سازی IOT در صنایع، انجمن ها و تشکلهای حرفه ای و سایر شرکت ها می توانند علاوه بر استقرار دفتر کسب و کار خود در فضاهای کاری ساختمان شماره 2 با امکانات وتجهیزات اداری کامل، از مزایای حضور در سازمان مدیریت صنعتی با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در صنعت در زمینه توسعه مدیریت و قرارگیری در محیط فعالیت سایرکسب و کارها ی دانش بنیان بهره مند شده و محیطی هوشمندانه، پویا و همگام با آخرین دستاوردهای مدیریتی را  برای موفقیت در کسب و کار خود را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: لازم است کلیه شرکت های دانش بنیان متقاضی برخورداری از این حمایت، درخواست خودرا تا تاریخ99/05/25 به نمابر دبیرخانه به شماره 88604343ارسال نموده وجهت هرگونه اطلاعات بیشتر وبازدید از فضاهای کاری با شماره تلفن 88054952 تماس ویا از سایت http://www.imicc.ir  بازدید فرمایند.

عناوین برگزیده