تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۱
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۱۲۱۷۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خدابخشی در تشریح نشست کمیسیون برنامه و بودجه؛

با پذیرش ریسک وارد بورس شوید/ ورود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در ابتدای سال به بازارسرمایه

می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نشست عصر دیروز این کمیسیون را با حضور وزیر اقتصاد و دارایی تشریح کرد.
با پذیرش ریسک وارد بورس شوید/ ورود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در ابتدای سال به بازارسرمایه

به گزارش می متالز، محمد خدابخشی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست دیروز عصر این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و معاونانش به منظور بررسی متغیرهای اقتصادی و مدیریت نقدینگی در جامعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیشتر مباحث مطروحه در این نشست درباره بازار سرمایه بود، افزود: بر اساس گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در چهار ماه اول امسال وارد بازار سرمایه شده است.

خدابخشی اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق نسبت به معاملات و روند کاری بازار سرمایه توسط دولت به افکار عمومی بیان داشتند، هر کسی که وارد این بازار می‌شود باید ریسک آن را هم بپذیرد.

 نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نمایندگان همچنین تاکید داشتند، مدیریت نقدینگی باید به صورتی انجام شود که نقدینگی به سمت بازارهای هدف، طرح‌های عمرانی، تولید، سرمایه در گردش و ... هدایت شود و در حال حاضر متاسفانه شاهد مدیریت نابهینه نقدینگی در جامعه هستیم.

وی با تاکید براینکه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اکنون در انتظار ارائه برنامه جامع و کاملی درباره مدیریت نقدینگی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی است، گفت: این جلسات با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونانش برای بررسی مدیریت نقدینگی و بازار سرمایه ادامه خواهد داشت.

عناوین برگزیده