تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۴
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۲۸۰۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کسب بازدهی 1400 درصدی سهامداران «تماوند»

نماد تامین سرمایه دماوند در فرابورس بازگشایی شد

می متالز - امروز پانزدهم شهریورماه 99 نماد معاملاتی «تماوند» متعلق به شرکت تامین سرمایه دماوند برای نخستین بار در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران بازگشایی شد و با کشف قیمت 1500 تومانی هر سهم، کام سهامداران این تامین سرمایه با کسب بازدهی 1400 درصدی شیرین شد.
نماد تامین سرمایه دماوند در فرابورس بازگشایی شد

به گزارش می متالز، یکم بهمن ۱۳۹۸ پذیره‌نویسی ۶۰۰ میلیون سهم تامین سرمایه دماوند با نماد تماوند به مدت ۳۰ روز کاری به روش ثبت سفارش آغاز شد که با وجود مهلت یک ماهه، این پذیره‌نویسی با استقبال مشارکت‌کنندگان در روز نخست به پایان رسید.

در پذیره‌نویسی تماوند حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۵۰ هزار سهم با قیمت هر سهم ۱۰۰ تومان در نظر گرفته شده بود که به هر کد معاملاتی حداکثر ۳۶ هزار و ۹۵۹ سهم تخصیص یافت.

بدین ترتیب شرکت‌کنندگان در این پذیره‌نویسی که اول بهمن‌ماه ۹۸ نزدیک به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ بودند، امروز در زمان بازگشایی تماوند با بازدهی ۱۴۰۰ درصدی، سرمایه اولیه‌شان به بیش از ۵۵ میلیون تومان رسید.

تامین سرمایه دماوند، اولین تامین سرمایه‌ای است که پذیره‌نویسی‌ آن به صورت سهامی عام انجام شد و حقیقی‌ها مشارکت ۹۹ درصدی در این پذیره‌نویسی داشتند.

پس از پذیره‌نویسی این شرکت با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار سوم فرابورس در بهمن‌ماه، نماد آن بسته شد که بعد از طی مراحل مربوط به ثبت شرکت و فرایندهای لازم، امروز شاهد بازگشایی نماد آن در بازار پایه فرابورس بودیم.

عناوین برگزیده