تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۶
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۲۹۴۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
به مناسبت هفته تعاون و با حضور معاون اول رئیس جمهوری معرفی شد:

شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان ، تعاونی برتر ملی

می متالز - شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان از بین ۳۷۰۰۰ تعاونی کشور، موفق به کسب رتبه اول تعاونی برتر ملی در تامین نیاز مصرف کنندگان شد .
شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان ، تعاونی برتر ملی

شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان ، تعاونی برتر ملی

به گزارش می متالز، در آیین ویژه تقدیر از تعاونی‌های برتر ملی که چهارشنبه 19 شهریور به مناسبت هفته تعاون برگزار شد ، لوح و تندیس ویژه تعاونی برتر ملی از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امین قنبری مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت اهداء شد.

امین قنبری مدیرعامل این تعاونی در خصوص دلایل کسب موفقیت مذکور گفت : ۵۱ سال خدمت‌رسانی صادقانه به خانواده بزرگ ذوب‌آهن و سایر مردم استان اصفهان، اشتغال‌زایی و بسترسازی برای بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی، توزیع همگانی، گستردگی فعالیت و بهره‌مندی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، توانمند سازی نیروهای کارآفرین ، تجمیع منابع برای بهره‌گیری در تولید ، هدایت، نظارت و حمایت قانونمند از مشارکت عمومی در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی ، همکاری مستمر با مراکز خیریه، بهزیستی و توانبخشی و حضور و ایفای نقش فعال در مسئولیت‌های اجتماعی ، از دلایل انتخاب تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان جهت کسب رتبه اول تعاونی برتر ملی در تامین نیاز مصرف کنندگان می‌باشد.

شایان ذکر است در این مراسم ۳۸۳طرح تعاونی در کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و از تعاونی‌های برتر ملی تقدیر گردید. این طرح ها با مشارکت ۳۳هزار و ۷۱۵ عضو و سرمایه گذاری بالغ بر ۳هزار و پنج میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۲۶هزار و ۶۹۱ نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

عناوین برگزیده