تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۱۳۰۱۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس سازمان ایمیدرو:

فولاد اسفراین با الحاق به فولاد مبارکه توسعه می یابد

می متالز - رئیس سازمان ایمیدرو با اشاره به واحد تولیدی فولاد اسفراین گفت: به دنبال توسعه این واحد تولیدی بسیار مهم هستیم.
فولاد اسفراین با الحاق به فولاد مبارکه توسعه می یابد

به گزارش می متالز، خداداد غریب پور در جمع خبرنگاران خراسان شمالی درتاریخ ۲۶ شهریورماه در بجنورد با اشاره به بازدید مدیر فولاد مبارکه از فولاد اسفراین اظهارکرد: چنانچه این ظرفیت ایجاد شود که این شرکت مهم به فولاد مبارکه اضافه شود،منجر به رشد و توسعه فولاد اسفراین خواهد شد.

وی در ارتباط با شرکت آلومینیای جاجرم بیان کرد: این شرکت تنها واحد تولیدی پودر آلومینیا در کشور است و اصرار بر این داریم تا با شناسایی ذخایر جدید شرکت را توسعه دهیم.

غریب پور افزود: چنانچه در اکتشافات به ماده معدنی برسیم به طور حتم توسعه ظرفیت خواهیم داشت.

وی در خصوص تامین مواد اولیه مورد نیاز این شرکت که بوکسیت است، گفت: در برنامه طرح جامع آلومینیا، ظرفیتی که پیش بینی کرده ایم ۱.۵ میلیون تن بود که هم اکنون به ۷۸۰ هزار تن رسیده ایم.

رئیس سازمان ایمیدرو افزود: شرکت آلومینیای جاجرم تنها تولید کننده پودر آلومینیا است که در اکتشافات جدید به دنبال سرمایه گذاری جدید برای دستیابی به بوکسیت هستیم.

وی در ارتباط با معدن تاش نیز اظهارکرد: در حال حاضر برداشت ماده معدنی از این معدن به علت مسائل اجتماعی متوقف است و در حال صحبت با مردم محلی و سازمان های مردم نهاد هستیم تا مشکلات مرتفع شود.

عناوین برگزیده