تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۳۰۱۳۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
سرپرست وزارت صمت:

فروش فوق العاده خودرو ماهانه ۲۵ هزار دستگاه از ابتدای مهر

می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه ماهانه ۲۵ هزار خودرو در طرح فروش فوق العاده از ابتدای مهر خبر داد.
فروش فوق العاده خودرو ماهانه ۲۵ هزار دستگاه از ابتدای مهر

به گزارش می متالز، جعفر سرقینی گفت: پیش از این به علت اینکه حجم تعهدات خودروسازان بالا بود ۸۰ درصد از تولیدات خودروسازان به اجرای تعهدات و ۲۰ درصد به فروش فوق العاده اختصاص می‌یافت که اخیرا با کاهش تعهدات، ۶۰ درصد از تولیدات به اجرای تعهدات و ۴۰ درصد به فروش فوق العاده اختصاص یافت از این رو امروز تصمیم گرفتیم تا از ابتدای مهر تا پایان سال ۲۵ هزار خودرو به طرح فروش فوق العاده اختصاص یابد.

وی با بیان این که طرح‌های قبلی مانند پیش فروش‌های بیش از سه ماه و مشارکت در تولید همچنان برقرار است افزود: فروش ۲۵ هزار خودرو ماهانه در طرح فروش فوق العاده به تامین نیاز مردم و کاهش عطش بازار کمک خواهد کرد و این خودرو‌ها هم از یک ماه تا سه ماه تحویل برندگان خواهد شد.

سرپرست وزارت صمت گفت: در این طرح انواع تولیدات ایران خودرو و سایپا هر دو هفته یک بار قرعه کشی می‌شود و امیدواریم این طرح بتواند التهاب بازار را کنترل کند، زیرا این طرح به منظور برآورده کردن نیاز فوری مردم اجرا می‌شود.

وی افزود: کسانی که در طرح فروش فوق العاده ماهانه ۲۵ هزار خودرو ثبت نام می‌کنند ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را در زمان ثبت نام در حسابی واسط واریز می‌کنند، زیرا اگر مبلغی اخذ نشود تعداد ثبت نام‌ها زیاد خواهد شد.

سرقینی اضافه کرد: همچنین تا پیش از این برندگان قرعه کشی ۷۲ ساعت مهلت داشتند تا وجه طرح فروش فوق العاده را تکمیل و واریز کنند که اکنون این میزان به ۱۲۰ ساعت افزایش یافته تا برندگان راحت‌تر بتوانند وجه را تکمیل کنند. 

برای مشاهده ویدئو کلیک کنید...

عناوین برگزیده