تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۱۳۰۳۳۵
سرویس خبر : محیط زیست
مدیرکل سازمان حفاظت از محیط‌زیست استان خوزستان:

با خاطر جمع می توانیم از عملکرد محیط زیستی شرکت فولاد اکسین دفاع کنیم

می متالز - چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ با حضور مدیرکل محیط زیست استان، هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری و انتقال پساب احداث ایستگاه های پمپاژ و پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی فولاد اکسین برگزار شد.
با خاطر جمع می توانیم از عملکرد محیط زیستی شرکت فولاد اکسین دفاع کنیم

به گزارش می متالز، در این مراسم اشرفی مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: از مهندس ابراهیمی و همکارانشان تشکر می کنیم  و خیلی خوشحال هستم که این رویکرد مثبت نسبت به محیط زیست در این مجموعه ایجاد شده و الان با خاطرجمع می‌توانیم از عملکرد شرکت فولاد اکسین دفاع کنیم و برای ما ین اطمینان ایجاد شده که برای رعایت حفظ مسائل محیط زیستی اهتمام کامل دارند.
وی افزود: از طرف دیگر توسعه فضای سبز مجموعه موفق فولاد اکسین که قریب به ۱۰۰ هکتار اعم از فضای داخلی و بیرون از محدوده است با این رویکرد می توان امیدوار بود که فولاداکسین بعنوان صنعت سبز برتر در کشور معرفی شود.
ایشان در پایان ادامه داد: از همه کسانی که برای دست یافتن به عنوان صنعت سبز برتر در این شرکت  تلاش و زحمت می کشند تشکر و قدردانی می‌کنم.

در بخش دیگری از این مراسم مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین اظهار کرد: مقوله ساماندهی پساب شرکت چندین سال در فولاد اکسین مطرح بود که خوشبختانه در یکی دوسال اخیر  با همت و همکاری هیات مدیره کارهای مفید و موفقی در این خصوص صورت پذیرفت.
ایشان بیان داشت: سیستم تصفیه خانه پساب بهداشتی به روش های مدرن و به روز انجام خواهد گرفت که روزانه ۴۰۰ متر مکعب فاضلاب بهداشتی شرکت را تسویه می کند و مدت اجرای آن ۱۲ ماه با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان می باشد که قرار است طی یک لاین و کانال حدودا ۲ کیلومتر عمیلیات آن اجرا گردد.
ابراهیمی در خاتمه اشاره کرد: خروجی  تصفیه فاضلاب و شبکه پساب فولاد اکسین پس از پالایش در فضای سبز این شرکت استفاده می شود و علاوه بر استفاده در فضای سبز باعث خواهد شد که هوای محیط پیرامون نیز بهتر شود همچنین پس از راه اندازی و افتتاح طرح فولاد سازی فولاد اکسین برای توسعه فضای سبز آنجا نیز از همین سیستم تصفیه فاضلاب و پساب به نحو شایسته و بایسته استفاده خواهد شد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده