تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۳
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۳۰۳۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد اکسین برگزاری شد

می متالز - چهارشنبه ۲۶ شهریور جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیر عامل، نائب رئیس هیات مدیره و مدیران شرکت در محل سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.
جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد اکسین برگزاری شد

به گزارش می متالز، در این جلسه ابتدا عملکرد حوزه های مختلف توسط مدیران تشریح و درصد پیشرفت امور محوله در راستای اهداف استراتژیک شرکت بررسی شد.

سپس امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه واحدها در محقق نمودن اهداف تعیین شرکت نکاتی را یادآور شد و از مدیران خواست تا در نیمه دوم سال جاری نیز با همین جدیت فعالیت های خود را انجام دهند و آمار و عملکرد پنج ماهه نخست سال عاملی در جهت پیشرفت بیشتر اکسین در روزهای پیش رو باشد.

نظم و انضباط اداری، تعیین اختیارات مدیران به جانشین خود در زمان مرخصی و ماموریت، تولیدات کارخانه، سفارش گذاری در خصوص اقلام استراتژیک کارخانه، پیگیری در انجام مصوبات و اقدامات لازم در حوزه فروش و بازاریابی و آمادگی جهت انجام اورهال کارخانه در سال جاری از جمله مواردی بود که مدیر عامل در جلسه کمیته راهبری شرکت متذکر شد.

همچنین نائب رئیس هیات مدیره شرکت مواردی از جمله نظارت بیشتر مدیران بر روند کارها و درخواست های واحدهای زیربط را عنوان کرد و گفت: مصوبات کمیته راهبری می بایست از ابتدای سال با جدیت پیگیری و انجام شود.

عناوین برگزیده