تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۱۳۰۳۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر عامل شرکت گهرزمین در دیدار با مدیران این شرکت مطرح کرد:

نگاه ویژه به بخش توسعه ای و جایگاه ویژه نیروی انسانی در شرکت گهرزمین

می متالز - صبح دیروز در نشستی صمیمی مهندس وحید میرزایی مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین با معاونین و مدیران این شرکت دیدار نمود.
نگاه ویژه به بخش توسعه ای و جایگاه ویژه نیروی انسانی در شرکت گهرزمین

به گزارش می متالز، در این جلسه که در سالن کنفرانس ساختمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی واقع در مجمتع گهرزمین برگزار گردید مهندس وحید میرزایی مدیرعامل گهرزمین با اشاره به اینکه همیشه تغییرات، مثبت است و باعث پویایی و تحرک یک مجموعه می باشد گفت: شرکت گهرزمین با تقویت فضای صمیمی و همدلی به کار و فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل گهرزمین با تاکید بر اهمیت تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال جاری بر همین اساس خاطرنشان کرد: متاسفانه بحث شیوع ویروس کرونا یکی از عوامل تاثیر گذار بر روند تولید بود که امیدواریم این عقب افتادگی ها در تمامی حوزه ها جبران شود.

وی همچنین جایگاه نیروی انسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: باتوجه به اینکه فعالیت در بخش معدن دارای سختی کار خاصی می باشد، باید به نیروی انسانی نگاه ویژه ای داشت و نگاه من یک دیدگاه مدیریت عملیاتی و اجرایی می باشد و امیدوارم در مسیر پیش رو بتوانیم تمرکز کاری مدیریت مجموعه را در سایت سیرجان داشته باشیم.
 
میرزایی در ادامه با اشاره به برنامه های توسعه ای این شرکت عنوان کرد: امیدواریم علاوه بر نگاه ویژه در بخش توسعه ای، در مدل توسعه ای مناطق محروم نیز نقش موثری را داشته باشیم و باید بتوانیم با تلاش و ایجاد زیرساخت ها، برنامه های مناسبی را در بحث محرومیت زدایی اجرا کنیم.

وی گفت: یکی از سیاست های جدی مدیریت جدید، بحث شفاف سازی خواهد بود تا بتوان با رعایت حقوق افراد، همه موارد را بصورت شفاف ارائه نمود.

مدیرعامل گهرزمین در پایان با اشاره به انتصابات جدید خاطرنشان کرد: امید است تمامی همکاران با دوستانی که مسوولیت های جدید را به عهده گرفته اند کمال همکاری را داشته باشند.
وی در پایان گفت: تمامی پیشرفت های مجموعه گهرزمین حاصل تلاش تمامی همکاران است و جا دارد از مدیرعامل سابق بخاطر تلاش هایی که در جهت توسعه شرکت گهرزمین داشتند تقدیر و تشکر کنم.

همچنین مهندس محمد بهنیا معاون اداری و پشتیبانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت بواسطه حسن اعتماد وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با توانی مضاعف و انگیزه ای دو چندان در راستای اهداف شرکت عمل نماییم.
در ادامه، مدیران بخش های مختلف شرکت گهرزمین ضمن ارائه گزارشی از حوزه مدیریت خود به طرح مهمترین مشکلات و موانع واحدهای مربوطه پرداختند.
 همچنین پس از پایان این نشست مدیر عامل گهرزمین و جمعی از مدیران گهرزمین از خط در حال احداث گندله سازی این شرکت بازدید نمودند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده