تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۴
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۱۳۰۴۲۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
کاهش چشمگیر صادرات و تعدیل منفی چشمگیر در ۳ماهه نخست:

ابهام در عدم مچینگ "فاسمین" توسط ناظر

می متالز - شرکت کالسمین در جدیدترین صورت‌های مالی منتشر شده خود تعدیل منفی ۴۷ درصدی سود خالص هر سهم در سه ماهه نخست سال مالی جاری را روانه سامانه کدال کرد تا نشان دهد حالا حالا‌ها می‌بایست شاهد افت قیمت سهام این شرکت در بورس باشیم.
ابهام در عدم مچینگ "فاسمین" توسط ناظر

به گزارش می متالز، در حالی که شاهد ثبت قیمت‌های بیش از ۸۳.۰۰۰ ریال به ازای هر سهم فاسمین در روز‌های اخیر و البته عدم مچینگ منفی این نماد توسط ناظر و ابطال معاملاتش بودیم، شرکت کالسمین در جدیدترین صورت‌های مالی منتشر شده خود تعدیل منفی ۴۷ درصدی سود خالص هر سهم در سه ماهه نخست سال مالی جاری را روانه سامانه کدال کرد تا نشان دهد حالا حالا‌ها می‌بایست شاهد افت قیمت سهام این شرکت در بورس باشیم.

ابهام در عدم مچینگ

بی شک افت چشمگیر صادرات این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از اصلی‌ترین دلایل کاهش درآمد‌ها و البته سودآوری است.

در شرایطی که این شرکت در سه ماهه نخست سال گذشته موفق به فروش بیش از ۱۱.۵۵۰ تن انواع محصول صادراتی و ثبت فروشی ۲.۹۷۳ میلیارد ریالی از این محل شده بود در سال جاری با فروش تنها ۴.۱۵۵ تن شمش روی صادراتی نتوانست درآمد‌های مناسبی را محقق نماید.

ابهام در عدم مچینگ

در مجموع کاهش بیش از ۴۶ درصدی جمع کل مبالغ فروش منجر به کاهش ۵۴ درصدی سود ناخالص و در نتیجه ۹۱۷ میلیارد ریالی سود خالص شده که این موضوع باعث تعدیل منفی ۴۷ درصدی در مقایسه با سود مشابه سال قبل شده است.

عناوین برگزیده