تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۳۰۶۷۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

۲۰۰۰ دستگاه راناپلاس از مهر به مشتریان تحویل می شود/ ویژگی ها

می متالز - مدیر طرح خودروی راناپلاس از تحویل ۲۰۰۰ دستگاه از این محصول در ماه آینده خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت تولید روزانه ۵۰ دستگاه پیش‌بینی می شود تا انتهای سال ۱۳ هزار دستگاه وارد بازار شود.
۲۰۰۰ دستگاه راناپلاس از مهر به مشتریان تحویل می شود/ ویژگی ها

به گزارش می متالز، علی قاضوی با اشاره به ظرفیت تولید روزانه 50 دستگاه رانا پلاس گفت: تمامی قطعات این محصول تولید داخل بوده و تاکنون بیش از 2000 دستگاه تولید شده و از مهر ماه تحویل مشتریان خواهد شد.

وی افزود: پیش‌بینی می شود تا انتهای سال 13 هزار دستگاه از این خودرو تولید شود. عمده تغییرات صورت گرفته در مقایسه با خودروی مبنا مربوط به تزیینات داخلی بوده و دستگیره‌ها و زه‌های جانبی هم‌رنگ بدنه (پک‌لوک) و جلو پنجره طرح جدید است که موجب زیبایی بیشتر در ظاهر خودرو می‌شود. طرح چراغ‌ها نیز کاملا به روز بوده و صندلی‌ها با روکش جدید اسپرت به همراه ایزوفیکس است.

این مقام مسوول ادامه داد: غربیلک فرمان این خودرو دارای کلیدهای کنترل رادیو پخش و کروز کنترل بوده و برای جلوگیری از صدای بیشتر در موتور، عایق صداگیر نصب و موکت صندوق عقب و قالپاق دارای طرح جدید است.

قاضوی گفت: موتور این محصول TU۵ و دارای استاندارد یورو ۵، پنج دنده با موتور ۱۶۰۰و قدرت ۱۰۵ اسب بخار بوده و ترمزهای جلو و عقب آن کاسه‌ای است. سیستم شش دنده MT  و AMT، فرمان‌برقی و نیز برخورداری از موتور EC۵ در برنامه‌های تولید آینده این خودرو قرار دارد که تا پایان سال به عنوان نسخه سطح بالا عرضه خواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده