تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۲۰
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۱۳۰۶۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل ایران‌‌خودرو اعلام کرد:

دستور به افزایش سرمایه "خمهر" از تجدید ارزیابی دارایی ها در دو ماه

می متالز - مدیرعامل ایران‌‌خودرو از مدیران شرکت بورسی مهرکام پارس خواست طی دو ماه آینده زمینه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها را با هدف خروج از زیان انباشته اقدام کنند.
دستور به افزایش سرمایه "خمهر" از تجدید ارزیابی دارایی ها در دو ماه

به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی درباره شرکت بورسی و زیانده مهرکام پارس، مدیران این شرکت را الگوی توسعه‌ای برای سایر شرکت‌های رقیب دانست و گفت: ظرفیت‌های مهرکام پارس، امکان توسعه هر چه بیشتر آن را فراهم کرده و باید در این زمینه همچنان پیشرو باشد.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای "خمهر" ادامه داد: در آینده بازار محصولات این شرکت از نظر تنوع و کیفیت به ویژه در خارج از محدوده ایران خودرو، توسعه قابل توجهی خواهد یافت و باید زمینه خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت و اصلاح ساختار مالی از طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و افزایش سرمایه اقدام و حداکثر دو ماه تمام تشریفات برای برگزاری مجمع فوق العاده برگزار شود.

مقیمی هدف از راه‌اندازی سایت‌های مهرکام پارس در خراسان و کرمانشاه را کاهش هزینه‌های لجستیک خواند و‌ افزود: با برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه، اهداف پیش‌بینی‌شده در موعد مقرر محقق و پروژه‌های توسعه‌ای اولویت دار هر چه زودتر شروع شود.ایران خودرو نیز از ظرفیت‌های نهفته موجود در این شرکت پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده