تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۳۰۸۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خبر داد:

پرداخت ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی یزد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با تصمیم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل تسهیلات رونق جدید به ۳۴ واحد تولیدی استان پرداخت می‌شود.
پرداخت ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی یزد

به گزارش می متالز، محمدرضا علمدار یزدی در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود : از این میزان ۱۳۷.۵ میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش جهت حفظ اشتغال ۴۳۲ نفر به ۲۱ واحد تولیدی پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین از مبلغ یاد شده در کارگروه ۵۱.۵ میلیارد تومان به ۱۳ طرح نیمه تمام با اشتغال جدید ۱۲۹ نفر در قالب سرمایه ثابت مصوب شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ۱۹ اردیبهشت ۹۴ در استان فعالیت خود را آغاز کرد گفت : تاکنون ۱۶۵ کمیته تخصصی و ۲ هزار و ۹۸۶ جلسه کارشناسی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کارگروه تاکنون ۶ هزار و پنج مورد مصوبه داشته که موجب تثبیت اشتغال ۵۰ هزار نفر در استان شد.

وی با بیان اینکه در کارگروه مورد اشاره پنج هزار و ۷۰۳ پرونده ای مطرح شد افزود: تامین اجتماعی، بانکی، مالیاتی، گاز و برق عمده مباحث مطرح شده در این کارگروه بود.

علمدار یزدی از تصویب ایجاد شهرک صنوف مزاحم شهری در شهرستان مهریز در زمینی افزون بر ۴۵ هکتار در کارگروه تسهیل و موانع تولید خبر داد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تصریح کرد: همچنین ۲ واحد صنعتی استان که با برخی مشکلات روبرو بودند در کارگروه مطرح و تصمیماتی در جهت رفع تولید آنها اتخاذ شد.

عناوین برگزیده