تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۷
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۱۳۹۴۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از واگذاری‌های مهرماه؛

"وبانک" به سود نرسید

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود سودی کسب نکرد.
"وبانک" به سود نرسید

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران) با سرمایه ۱۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۷ هزار و ۴۶۱ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۳۴ هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد. در حالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با کاهش ۳۱ هزار و ۷۹۷ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال معادل ۳۰۲ هزار و ۸۲۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبانک" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۶۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .

شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه سهام هیچ شرکت بورسی را نخرید.

عناوین برگزیده