تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۰
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۱۵۰۴۱۳

چرا آمار تخلیه و بارگیری کالا در بنادر منتشر نمی شود؟

می متالز - در حالی آمار عملکرد تخلیه و بارگیری بنادر کشور به طور مرتب منتشر می شد که این آمار طی سه ماه پاییز امسال منتشر نشده است.
چرا آمار تخلیه و بارگیری کالا در بنادر منتشر نمی شود؟

به گزارش می متالز، بر اساس آخرین آمار سازمان بنادر و دریانوردی از تخلیه و بارگیری کالا که مربوط به شهریور امسال است، 10 میلیون و 17 هزار و 199 تن انواع کالا در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده است.

این عملکرد در مقایسه با ماه مشابه سال 98 با 12 میلیون و 462 هزار و 705 تن حاکی از کاهش 19.6 درصدی است. بر این اساس یک میلیون و 614 هزار و 686 تن کالای اساسی در ماه مورد اشاره در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که نسبت به شهریور سال گذشته 10.9 درصد کاهش یافته است.

به جز کود و مواد شیمیایی و ماشین آلات به ترتیب با رشد 65 و 17.2 درصدی تخلیه و بارگیری کالای فلزی، ساختمانی، منسوجات، خرده بار، کالای کانتینری و فرآورده های نفتی تخلیه و بارگیری رشد منفی داشته است.

تا پیش از اواسط مهرماه امسال، آمار مربوط به عملکرد بنادر از جمله تخلیه و بارگیری هر ماه چهارم ماه بعد در سایت سازمان بنادر و دریانوردی بارگذاری می شد. این در حالی است که عملکرد مربوطه برای ماه های مهر، آبان و آذر 99 هنوز منتشر نشده است.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده