تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۷
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۵۱۶۷۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
[گزارش تصویری]

همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار آیین تقدیر از پرستاران شاغل در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی برگزار شد

می متالز - حمید رحیمی سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این آئین گفت: حضرت زینب(س) اسوه مهربانی، صبر و تقوا بوده و به شایستگی روز میلاد این بانوی گرانقدر به‌عنوان روز پرستار انتخاب‌شده و فرصتی مناسب جهت ارج نهادن به مقام والای پرستار است.
همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار آیین تقدیر از پرستاران شاغل در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی برگزار شد

به گزارش می متالز، حمید رحیمی سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این آئین گفت: حضرت زینب(س) اسوه مهربانی، صبر و تقوا بوده و به شایستگی روز میلاد این بانوی گرانقدر به‌عنوان روز پرستار انتخاب‌شده و فرصتی مناسب جهت ارج نهادن به مقام والای پرستار است.

رحیمی افزود: پرستاران فرشتگان زمینی هستند که خدمت به خلق را بزرگ‌ترین افتخار برای خود دانسته و جامعه پرستاری یکی از حلقه‌های مهم و موثر در نظام سلامت کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور همکارانمان در واحد HSEE مجتمع در اجرای سیاست‌های خرد، میانی و کلان بخصوص در این ایامی که کشور درگیر بیماری منحوس کرونا می باشد بسیار مهم و تاثیر گذار بوده لذا از زحمات تمامی این عزیزان که به‌صورت شبانه‌روزی وقت خود را صرف خدمت به همکاران و همنوعان خود می‌کنند تقدیر می‌کنم.

در پایان این آیین با حضور سید روح الله حسینی سرپرست HSEE و علی میرابی سرپرست روابط عمومی مجتمع از پرستاران شاغل در این مجموعه با اهدا لوح و هدیه ای تجلیل شد.

عناوین برگزیده