تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۱۵۴۳۴۵
سرویس خبر : انرژی
استاندار گلستان:

اکتشاف نفت می تواند آینده گلستان را تغییر دهد

می متالز - استاندار گلستان گفت: طرح اکتشاف نفت در گمیشان یکی از پروژه‌های بزرگی است که بهره برداری از آن می تواند آینده استان را تغییر دهد.
اکتشاف نفت می تواند آینده گلستان را تغییر دهد

اکتشاف نفت می تواند آینده گلستان را تغییر دهد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران  و جهان | Mehr News Agency

به گزارش می متالز، هادی حق شناس در نشست هم اندیشی ویدئو کنفرانسی با فرمانداران سراسر استان اظهارکرد: دستاوردهای دولت در تمام زمینه ها بزرگ و تاثیر گذار بوده خصوصاً در زمینه کرونا به گونه ای که در گلستان ۶ دستگاه سی تی اسکن، ۶ دستگاه اکسیژن ساز نصب شده و هزار تخت بیمارستانی در حال ساخت است و علاوه بر آن بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس و ۲۰۰ تختخوابی طالقانی گرگان هم در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای نصب دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان گنبدکاووس بیش از یک سال پیگیری مداوم صورت گرفته و تلاش ما بهبود کیفیت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در استان است.

استاندار گلستان گفت: با تمام قدرت وارد انتخابات خواهیم شد و تلاش می کنیم میزان مشارکت را به بالاترین حد خود برسانیم.

حق شناس یادآور شد: فرآیند انتخابات با هر نتیجه‌ای به درستی و در صحت و سلامت انجام خواهد شد و هدف ما ادای امانت است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته از دولت های مختلفی تشکیل شده که هر کدام فراز و فرود خود را داشتند و نباید دستاوردهای دولت را نادیده گرفت.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: عملکرد دولت در سه سال گذشته در حالی بوده که به ازای هر سال از بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد های مختلف نفتی و غیر نفتی به دلیل تحریم های ظالمانه محروم شده است.

حق شناس گفت: بسیاری از طرح‌های بر زمین مانده استان همچون تخصیص اعتبار برای سد شصت کلا و تله کابین گرگان در سال جاری به مرحله اجرایی رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح های بزرگی در گلستان در حال اجرا است، تصریح کرد: طرح اکتشاف نفت در گمیشان یکی از پروژه‌های بزرگی است که بهره برداری از آن می تواند آینده استان را تغییر دهد.

استاندار گلستان اظهار کرد: بی تردید طی سال جاری و سال آینده رشد اقتصادی دولت علیرغم تمام شرایط سخت تحریم ها و محدودیت ها مثبت خواهد شد.

حق شناس گفت: فرمانداران و مدیران عالی دولت در استان گلستان باید از عملکرد دولت در شرایط سخت تحریم ها دفاع کنند.

عناوین برگزیده