تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۷
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۱۵۴۳۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کریمی مطرح کرد:

دستور وزیر کار برای تسریع در روند اجرایی تهاتر بدهی هپکو/ ۷۰ میلیارد تومان از طریق بانک رفاه برای تأمین مالی شرکت درنظر گرفته شد

می متالز - نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی داشتیم، مقرر شد روند اجرایی تهاتر بدهی‌های هپکو تسریع شود.
دستور وزیر کار برای تسریع در روند اجرایی تهاتر بدهی هپکو/ ۷۰ میلیارد تومان از طریق بانک رفاه برای تأمین مالی شرکت درنظر گرفته شد

به گزارش می متالز، عصر یکشنبه، ۲۱ دی، جلسه‌ای با حضور علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره هپکو و شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دفتر شریعتمداری با موضوع بررسی راه‌های تهاتر بدهی‌های هپکو برگزار شده است.

کریمی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به مذاکراتی که انجام شد و نامه‌ای که از قبل به وزیر کار داده بودم، وی دستور لازم را برای تسریع در روند اجرایی این موضوع صادر کرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در این جلسه برای تأمین مالی قرارداد‌هایی که هپکو بسته است، تصمیم گیری و مقرر شد برای تقویت تولید و رونق تولید در این شرکت ۷۰ میلیارد تومان از طریق بانک رفاه تأمین و از طریق سازمان تأمین اجتماعی به شرکت هپکو پرداخت شود.

وی تصریح کرد: این مبلغ به عنوان سرمایه درگردش می‌تواند برای خرید تجهیزات و پروژه‌های در دست اقدام هپکو استفاده شود و همچنین مشکلات مربوط به حقوق کارگران هم حل شود.

کریمی بیان کرد: حقوق آذرماه همه کارکنان و حقوق آبان بخشی از آنان از طریق این مبلغ پرداخت خواهد شد و امیدواریم شرایط مالی هپکو با این تغییر و تحولات، بهبود یابد.

عناوین برگزیده